בתום פעולות חילוץ אותרה היום (שני) גופתו של ניר דקל מאירוע קריסת העגורן בנמל אשקלון. דקל, בן ה-54 תושב קיבוץ אור הנר, נשוי ואב לשלושה ילדים ועבד על העגורן בעת שקרס לים. 

אתמול, פרסמה אשתו של דקל פוסטט בחשבון הפייסבוק בו כתבה: "אני לא חזרתי ולא יכולה לחזור לשגרה וכך גם האחים שלו, מסתכלת אל הים ומקווה שבנה ישוב אליה. חוסר הוודאות כל יום מכרסם אותנו משתק את המשפחה שלנו אנחנו לא מצליחים לתפקד פשוט לא מצליחים.
ניר סמך על חברת חשמל בכל ליבו והיה בטוח שזה אחד מהמקומות הכי בטוחים לעבוד בהם, מקום מסודר שדואג לעובדים ולבטיחותם, ודווקא שם קרה אסון כזה, וישנן סיבות רבות למחדל הזה".

מציאת גופת הנעדר ניר דקל, צילום: דוברות המשטרה

"לכל אורך הדרך התייעצנו עם גורמים מקצועיים ומוסמכים והבנו שניתן היה להתקדם מהר יותר ולהביא לנו את ניר הביתה", הוסיפה, "נשבר לנו הלב פעמיים, פעם ראשונה כשהבנו שאיבדנו את ניר שיצא לעבודה כמו בכל יום, ומצא עצמו בתאונה קשה שלא קרתה אף פעם בעולם ושלא היתה אמורה לקרות כלל, ובפעם השנייה שחברת החשמל מתנהלת בעצלתיים".

כזכור, באמצע החודש שעבר עגורן קרס סמוך למזח הפחם בתחנת הכוח רוטנברג שבאשקלון. הקריסה אירעה בזמן שבאזור השתוללו רוחות וירדו גשמים עזים. כוחות ביטחון וצוותי הצלה חילצו גבר אחר בן 53 מתוך המים והוא פונה משם באורח בינוני.