יוזמה מרגשת נרשמה היום (שלישי), יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי בפעולות האיבה, כאשר תושבי שדרות תלו על מרפסות ביתם את תמונותיהם של קורבנות פיגועי הטרור מהשנה האחרונה. צוות היוזמים: מוריאל, תאיר, ספיר ודיירי הבניין. התמונות שנתלו: האחיות מאיה ורינה די, האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב, האחים יעקב ישראל ואשר מנחם פאלי, והאחים סהר ומעיין עשור שנספו בהצפות.

מחווה בשדרות לקורבנות הטרור. קרדיט: מור אברגל

מוריאל חזן יו"ר ועד הבניין שהיה בין המארגנים של המיזם אמר בשיחה עם מעריב: "אנחנו כל שנה מקשטים את הבניין לפני יום העצמאות. השנה חשבנו מחוץ לקופסא, החלטנו שאנחנו מקימים יוזמה של אחדות, אנחנו מדינה אחת, כולנו אחים אחרי הכל. לקחנו את התמונות של האחים שנרצחו ונהרגו בתקופה האחרונה, לא חשבנו שזה יגע ככה באנשים, זה מרגש מאוד". 

תאיר, בין יוזמות המיצג הוסיפה: "הבניין שלנו מאוד מגוון באוכלוסיה שלו. גרים כאן גם ימנים וגם שמאלנים וראינו שהפוליטיקה מחלחלת לתוך החיים שלנו, אנחנו רוצים אחדות ואחווה, אווירה טובה, לא להיות מפולגים. יש תחרות שנתית בעירייה של הבניין הכי מדוגל, אז החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה למסר של אחדות. בתקופה האחרונה פקדו אותנו המון אסונות בהם היו מעורבים אחים, גם האחים שנהרגו בשיטפון וגם שנרצחו בפיגועים".