במהלך חזרות למופע במרפסת הבית: צעירים השליכו אמש (שבת) אבנים לעבר דירתו של גבר הומו בתל אביב, וקראו לעברו קריאות הומופוביות. הנפגע, דודו אדראי, אמר כי דיווח על האירוע למשטרה ולטענתו השוטר לא גבה את עדותו וטרם נעצרו חשודים במקרה.

זוג הומואים הותקף בדירתם בת״א: ״תחזרו לגרמניה, לא סובל גייז״
35 שנה לביטול האיסור על משכב זכר: הקהילה הגאה קיימה עצרת מחאה נגד הרפורמה

אדראי סיפר שרק בנס איש לא נפגע מיידוי האבנים לעבר המרפסת. "בזמן שעשינו חזרות שמענו קריאות מבחוץ של קללות ואמירות שצעקו 'יא הומו'. יצאתי וראיתי שלושה נערים צעירים, ניסיתי לדבר איתם ולהרגיע את הרוחות", אמר. "כשנכנסנו לסלון החלו להיזרק אבנים אחת אחר השנייה. באחת הפעמים שזרקו הבנתי שאם מישהו מהצוות היה יושב, אבן הייתה פוגעת לו בראש".

לדבריו מצבה של הקהילה הלהט"בית החמיר מאז הקמת הממשלה הנוכחית. "אחרי שהוקמה הממשלה הזו שמצאה את הקהילה הגאה כשעיר לעזאזל מצבנו נעשה גרוע יותר", אמר. "השנאה והאמירות שלהם מחלחלות לרחוב, ההסתה מגיעה לבני הנוער ולא רק ואני שואל את עצמי לאן הגענו? אני עצוב שזה המקום שאנחנו נמצאים בו. אני רואה אל מול עיני את חורבן הבית והלב שלי כואב".

אבן שהושלכה לעבר דירת גבר הומו בתל אביב (צילום: אלבום פרטי)
אבן שהושלכה לעבר דירת גבר הומו בתל אביב (צילום: אלבום פרטי)

הילה פאר, יו"ר אגודת הלהט"ב התייחסה למקרה ואמרה: "אנחנו שוב עדים לעלייה המשתוללת של הלהט״בופוביה ברחובות שלא פוסחת על אף אחד ואחת מאיתנו. כבר זמן מה שאנחנו מתריעים על אוזלת ידה של המשטרה ואנחנו חוזרות ואומרות: אם לא יהיה שינוי מדיניות כולל בטיפול במקרי להט"בופוביה עוד ועוד להט״ב יפגעו. לא נאפשר לזה לקרות. על המשטרה לקחת אחריות מיידית על אוזלת ידה ועל המחדלים שמתרחשים בשטח על חשבוננו".