נטלי דדון, דוגמנית ופעילה חברתית, חוותה אתמול חוויה לא נעימה, כאשר, לדבריה, סולקה מבית קפה בתל אביב במהלך יום צילומים, כאשר בעל העסק לא הסכים להכניסה למקום. בעקבות המקרה, היא שווחחה הבוקר (שני) עם בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM ושיתפה: "זה כיווץ לי את הלב".

נטלי דדון לא הוכנסה לבית קפה: "בעל המקום קרא לי פרחה וסגר לי את הדלת בפנים"

"לא דמיינתי שסיטואציה כזו תקרה", סיפרה הדוגמנית. "עברנו ליד בית קפה, אני ודוגמנית, חברה שלי מחו"ל שהייתה בהלם מהסיטואציה. באנו לקנות קפה ונתקלנו בטריקת דלת בשילוב מחמאה כמו 'פרחה'. נכנסתי, שאלתי אותו 'איך קראת לי?' הוא אמר לי 'פרחה, את פרחה'. ואז עלו לי הטונים. אמרתי לו 'למה אתה אומר דבר כזה?', והוא פשוט הוציא אותי מהמקום".

"הייתי נורא נסערת", היא שיתפה. "המשכנו ביום צילום, ואחרי שצילמנו עוד כמה פריימים הוא נסע אלינו עם האופניים, היו המון עדים למקרה. היה חשוב לו לציין שהוא בוחר את מי להכניס לקפה שלו, והוא בוחר לאנשים כמוני שלא להגיש קפה. שמעתם את הכול בסרטון. זו הסיטואציה, החוויה המקסימה שחוויתי אתמול".

"מדובר במיזנטרופ", הגיב מגל. דדון המשיכה: "אני נכנסתי בערב לקרוא המלצות, תגובות, על בית הקפה. ראיתי שיש לו ילדים, העדפתי לא להעלות את השם שלו". על כך, אמר כספית כי שם בית העסק כבר פורסם ברשתות החברתיות.

"זה היה מבחינתי מומנט", סיפרה דדון, "אני באמת ערוכה, נכנסים בי לא מעט, אני לוקחת אחריות על הבחירות שלי, אבל בהחלט אתמול זה היה אחד הרגעים שכיווצו לי את הלב, אפילו דמעות היו לי בעיניים שנתקלתי בהשמצות האלה ובהשפלה הפומבית, זה לא מגיע לשונאים. היה את כל הצוות, הצלמת, בעלת המותג, והיו עוד כמה כאלה שהתיישבו בשולחנות".

View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)

דדון ציינה כי המקרה אירע במהלך יום צילומים למותג האופנה "טוונטי סיקס", ושיתפה: "אני לא אשקר, אני ברכבת הרים. רגע אחד אני מקבלת המון חיבוקים ואהבה ורגע אחר אני רואה התנצחויות. אם חשבתי שאני עם עור של פיל, אז לא, אני עדיין לא שם. אבל שוב, שאלו יהיו ההתמודדויות שלי".

על התגובה של בעל הקפה, שענה: "הכול פייק. היא קראה לי אפס", אמרה דדון: "אלוהים עדי שמעולם לא יצאה לי מהפה המילה 'אפס' ולא שום קללה. אני לא מתנהלת ככה. כולם היו שם, לא יצאה מפי שום מילה רעה כלפיו. 

על הצעת החוק לאפשר לבעלי עסקים להחליט מי יכנס לבית עסקם, אמרה הדוגמנית: "כשזה עלה אני חושבת שזו הייתה טעות מיסודה, להעלות חוק שכזה, כאילו אין עוד דברים חשובים לטפל בהם. מה שאנחנו עושים, מה שעושים לנו, זו פוליטיקת זהויות. סבבה, אני ימין, אני מודה, דוגלת במדינה יהודית ליברלית. אז אני תומכת בכל מה שהממשלה מגישה, מציעה, חבר'ה בואו נחלק את זה לפי נושאים. אם אותו אדם מתייחס אליי ככה, כל אדם יכול להתייחס ככה?". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm