סערת נטלי דדון הגיעה היום (שני) גם לאולפן של 103FM. מי שהתייחסו לסערה הם אראל סג"ל ויריב אופנהיימר, שטען כי הוא "לא מאמין לסיפור שלה".

"לא דמיינתי שזה יקרה": נטלי דדון משחזרת את התקרית בבית הקפה

"העובדה, אם נקבל את הסיפור עצמו, היא שעדיין אתמול ברשת אני ראיתי אנשים שמקבלים את זה", טען סג"ל בפתח דבריו. "הרבה מאוד במחנה שלך אמרו שזה בסדר גמור ואפשר למנוע מאנשי ימין להיכנס. גם כתבו טור נגדי שאני לא אכנס לתל אביב. שם פס על מי שכתב את זה, ומי שיתקרב אליי למרחק נגיעה אני לא מושיט לחי שניה". 

נטלי דדון (צילום: שלומי כהן)
נטלי דדון (צילום: שלומי כהן)

אופנהיימר לא נותר חייב, והשיב: "אם מה שהיא מספרת היה באמת נכון אני נגד זה, אבל אני לא מאמין לסיפור שלה. אני חושב שהיא חיה בסרט, כמו חלקכם, אתם מהדהדים לעצמם את המציאות. מי מזהה אותה ברחוב? מי מזהה אותה עם ההפיכה? אתם חיים בסרט שכל העולם רואה ערוץ 14. אף אחד לא מזהה אותה. בעל בית הקפה טוען 'היא קראה לי אפס' ושהוא לא יודע מי זאת, כי היא לא כזו מוכרת. הסיכוי שבעל החנות מזהה שזו דדון ואז גם מזהה שהיא דיברה בהפגנה ואז יוצא עליה, הסיכוי הזה שואף לאפס".

סג"ל לא קיבל את טענותיו של אופנהיימר, ואמר: "אני בדרך כלל נוטה להאמין לסיפורים של אנשים כל עוד אין הוכחה אחרת". אופנהיימר הישב כי "גם את הסרטון ראית מהאמצע".

סג"ל התעקש: "אני אומר לך פשוט מאוד - יש את האמירה הזו אצלכם ועודדו אותו. כשהיה את ההצתה ביפו ישר האשמת יהודים. תחשוב על זה. תודה".