הסערה סביב התקרית של נטלי דדון שטענה אתמול כי סולקה מבית קפה בתל אביב לאחר שבעל העסק לא הסכים להכניסה למקום נמשך. בתיעוד שהתפרסם היום (שני) בחדשות 13 תועדה דדון בדין ודברים עם בעל בית הקפה. 

"לא דמיינתי שזה יקרה": נטלי דדון משחזרת את התקרית בבית הקפה

בהמשך, התייחס הבעלים, אייל לוינגט, לתקרית טען בריאיון לערוץ החדשות כי "נטלי דדון הגיעה עם עוד 4-5 בנות וצלם, סגרו את המעבר של הולכי הרגל בחוץ. ביקשתי מהם לזוז, הם עברו פנימה, התחילו לצלם בתוך המסעדה ולא נתנו להוציא מנות, סגרו את הדלת. ביקשתי ממנה לעזוב, היא ביקשה קפה, עניתי לה שהקפה סגור וזה רק אלכוהול או אוכל. היא אמרה לי שיש עלי ביקורות רעות, אמרתי לה 'תודה, יום טוב, ואז היא קראה לי 'אידיוט ואפס'".

עוד טען לוינגט כי "אמרתי לה 'פרחה, צאי בבקשה החוצה'. היא התחילה לצרוח 'יש מילונים'. אני לא יודעת מי זאת הבחורה ובטיפשותי אמרתי לה 'מה זה משנה כמה כסף יש לך?' אחרי זה הסבירו לי שמדובר במיליוני עוקבים. לא מדבר אלי אינסטגרם, פייסבוק, אני אמיתי עם הדבר הזה. אנשים הלכו לקצה, יושבים ולא מכבדים את המקום, לא מכבדים את הצוות, מטרידים מלצריות. אני תמיד אומר ללקוחות שהזמנים שהלקוח תמיד צודק עברו מהעולם. היא לא כיבדה את המקום ואת הצוות, ביקשתי ממנה ללכת. פוליטי או לא פוליטי, אני לא יודע מי זאת". 

מוקדם יותר היום התייחסה דדון עצמה לתקרית וטענה ב-103FM כי "עברנו ליד בית קפה, אני ודוגמנית, חברה שלי מחו"ל שהייתה בהלם מהסיטואציה. באנו לקנות קפה ונתקלנו בטריקת דלת בשילוב מחמאה כמו 'פרחה'. נכנסתי, שאלתי אותו 'איך קראת לי?' הוא אמר לי 'פרחה, את פרחה'. ואז עלו לי הטונים. אמרתי לו 'למה אתה אומר דבר כזה?', והוא פשוט הוציא אותי מהמקום".