מטח לעבר עוטף עזה: התרעת צבע אדום הופעלה היום (שלישי) בשדרות וביישובים איבים וניר עם, במהלך מטח לעבר עוטף עזה במהלכו שוגרו 22 רקטות. נתין זר מסין נפצע באורח קשה, כתוצאה מרקטה שנחתה באתר בנייה בשדרות. בנוסף, טיל פגע בבית בעוטף, ללא נפגעים. חברו של הפצוע שעובד עמו, תיאר את תחושותיו: "היינו בחוץ ופתאום התחיל בלאגן, אני לא מבין מה קרה, מחפש את החברים שלי". 

מטח לשדרות ולעוטף עזה, נתין זר נפצע קשה מרסיסים באתר בנייה

חיים שטרית, תושב נתיבות שהיה באתר הבנייה שנפגע, סיפר ל"מעריב": "הייתי באתר הבנייה כמה דקות לפני כן, התחלתי לנסוע והייתי בבניין ליד. ישבתי בתוך המשאית, שמעתי פתאום בום חזק. היו בומים שלא פסקו אחד אחרי השני. חיכיתי שיסתיים, כולי רעדתי. את האזעקה לא שמעתי בתוך המשאית".

"אני בשוק, יש לי צמרמורות בשיער. הייתי בהלם, לא יכולתי פשוט לחשוב בהיגיון מה קורה. יצאתי בשלום ממש בנס, יש חששות שזה יימשך. לא מתרגלים לטילים, אי אפשר. הבומים ששמעתי. זה פעם ראשונה שנופל טיל ככה לידי", הוסיף. 

הבית שנפגע מרקטה בשדרות  (צילום: פרטי)
הבית שנפגע מרקטה בשדרות (צילום: פרטי)

לוי מלך, שביתו בשדרות נפגע כתוצאה מהירי, תיאר את שהתרחש: "אשתי התקשרה, אמרה שהייתה פגיעה בבית. אין נפגעים, יש רק נזק לרכוש. באתי מיד הבייתה וסך הכול בסדר. האישה בחרדה, תודה לאל זה פגע בפינה. שני הילדים היו בבית, זה נס. תודה לאל שאף אחד לא נפגע, זאת העיר שדרות. אני לא יודע מה הולך עם המנהיגים, אני לא בקיא בפוליטיקה אבל אני מאמין שמטפלים בזה, אני פשוט מקווה שלא יפגעו אנשים".

ריטה, שמתגוררת בבית הסמוך הוסיפה: "הייתי בחצר ותליתי כביסה. התחלתי לרוץ נפלתי בחצר, וראיתי את הנפילה. האזעקה באה רק אחרי הנפילה, רצתי החוצה לעזור לשכנה, הילדים שלי היו אצל השכנים, כולם פה משחקים אחד אצל השני, אני עדיין בחרדה".