גבר כבן 38 נהרג היום (רביעי) בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית בכביש 40, סמוך לצומת מדרשת בן גוריון. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. 

פראדמיק מד"א חזי מרדכי וחובש רפואת חירום במד"א אביחי מימון סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה בין רכב למשאית בטון. נהג הרכב גבר כבן 40 היה לכוד כשהוא ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית, תוך כדי פעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. נהג המשאית נפצע באורח קל".

צוותי כיבוי וחילוץ מתחנות מצפה רמון וירוחם שהוזנקו למקום חילצו את הנהג הרכב הפרטי שנלכד באמצעות פעולות חילוץ מורכבות בעזרת כלים הידראוליים ייעודיים והעבירו את הלכוד לגורמי הרפואה במקום שנאלצו כאמור לקבוע את מותו. שוטרי תחנת דימונה נמצאים במקום, מכוונים את התנועה. נסיבות התאונה נמצאות בחקירה.

מפקד האירוע, להב משנה נתי יעקב: "כשהגענו למקום הבחנו בתאונה של משאית עם רכב פרטי לוחמי האש החלו מיד בפעולות חילוץ מורכבות והעבירו את הלכוד אל גורמי הרפואה לצערנו קבעו את מותו".