עילאי גואטה, בן שמונה משכונת רמת אפעל ברמת גן, נהרג היום (חמישי) בדרכו לסבו וסבתו, בזמן שרכב על אופניים ונדרס מפגיעת משאית במושב בן זכאי שבמועצה אזורית חבל יבנה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום איתרו אותו ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה עכבה את נהג המשאית לחקירה. 

יש לך הרבה זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

זירת התאונה בשפלה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
זירת התאונה בשפלה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א מאיר לוי, סיפר: "הגענו למקום וראינו את הילד שוכב מתחת לחלקה האחורי של המשאית כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

 לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואספו ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה ועכבו לחקירה את נהג המשאית - תושב הצפון כבן 25 בחשד למעורבות בתאונה.

קרוב משפחה של עילאי מסר: "הוא היה ילד אהוב, מקסים, ילד מיוחד, נשמה הכי גהוהה, אהוב על כולם, חברמן. הלב שבור". כמוהו, גם ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, ספד: "אסון קורע לב היכה בעיר. כל העיר כואבת את הבשורה המרה ותחבק כמו משפחה את האמא קרן האב דביר שאיבדו היום את היקר מכל שניתן לאבד בחיים".

עוד הוסיף כי "אנשי המקצוע של העיריה החלו עוד לפני הפרסום לציבור בדאגה לכל מה שהעיריה מוסמכת ויכולה להושיט יד. אין דבר שיחזיר את עילאי ודבר לא באמת מנחם באופן מלא הורים שמאבדים ילד ועוד בנסיבות מזעזעות כמו אלה אבל אנחנו נעשה כל שבידינו לחבק ולחזק את המשפחה".