דביר גואטה, אביו של עילאי גואטה שנהרג היום (חמישי) מפגיעת משאית, כתב פוסט בחשבון הפייסבוק שלו על התחושות הקשות לאחר התאונה המחרידה.

"אסון קורע לב": עילאי בן ה-8 נהרג מפגיעת משאית בשפלה, הנהג נעצר

"הפוסט שאף הורה לא רוצה לכתוב לעולם. בשום מצב. והנה אני כאן", ציין גואטה, "אני כותב ומוחק וכותב ומוחק ולא יודע אם ומה ואיך לומר. איך לומר שעילאי הבן שלי המדהים החייכן עם הזיק השובב בעיניים והקול הצרוד והשובה והלב הרחב נהרג. מת. בן שמונה. ואתה צועק ובוכה. ושותק. ומחבק ומחובק. ולא מאמין. ילד טהור כל כך. כל כך הרבה שמחת חיים וצחוק ושובבות ואהבה וחום מרוכזים בתוך הילד פלא הזה. כנראה שהיית צריך להספיק ולצחוק ולשמוח ולגעת בכל כך הרבה אנשים בזמן הקצר שניתן לך. ילד קסם. תופעת טבע".

"אהוב שלנו. הלב שלנו מדמם, נקרע לגזרים ונשבר לרסיסים", הוסיף, "ולא רוצים להאמין. אנחנו אוהבים אותך כל כך כל כך כל כך. גאים בך ושמחים כל כך שהייתה לנו הזכות לגדל אותך וליהנות ממך בזמן הקצר, קצר מדי שהיית אתנו. תמיד תהיה אתנו. לעד. אהוב שלי, הנסיך הקטן שלנו אני מבקש ממך סליחה. סליחה שלא הצלחתי לשמור עליך".

"סליחה שלא תמיד פיניתי זמן או הייתי קשוב מספיק. סליחה ילד שלי. ותודה תודה ילד שלי שנתת לנו להיות חלק מחייך. אני מדמיין אותך מחייך את החיוך הנצחי הזה שלך שם למעלה בשמיים ומשחק עם המלאכים כדורגל או ממציא איזה משחק אחר ונקרע מצחוק. תודה אהוב שלי. אני מתקשה לסיים ולהיפרד אז נחליט שאנחנו לא נפרדים אלא יוצרים סוג אחר של קשר. נשיקות נשיקות וחיבוקים אהוב שלי", כתב גואטה.

לסיום ביקש: "אתם שם למעלה, תדאגו שלא יפחד. ושיהיה תמיד שמח. ותנו לו כמה שירצה מהגרסה שלכם לממתקים ואם אפשר שידבר אתנו מדי פעם. ושישמור על אמא שלו ואח שלו ואחיות שלו. הייה שלום ילד שלי".

כאמור, עילאי בן ה-8 נפגע ממשאית בדרכו לסבו וסבתו בזמן שרכב על אופניים במושב בן זכאי שבמועצה אזורית חבל יבנה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום איתרו אותו ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה עכבה את נהג המשאית לחקירה.