שיפור נוסף נרשם במצבם של בני משפחת דומנוביץ', שנפגעו בתאונת הדרכים ביום העצמאות. בני המשפחה שנפגעו מאושפזים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. אב המשפחה, אליה שנפצע קשה מאוד, התעורר ומתקשר עם סביבתו. בתוך כך, בית המשפט השלום בבאר שבע החליט להאריך את מעצרה של יאנה בלום, החשודה בהמתה בקלות דעת בתאונה, עד ליום שלישי הבא.

האב יצא מכלל סכנה ויועבר בקרוב למחלקה האורתופדית, להמשך טיפול בפציעת עמוד השדרה והגפיים עמה הוא מתמודד. אתמול, אשתו, אילה, שנפצעה בינוני ונמצאת בשיקום בבית החולים, הגיעה אליו למחלקה לטיפול נמרץ ובישרה לו שבנם הקטן, מעין דוד, נהרג בתאונה, בנוכחות בני המשפחה הקרובה, הצוות הרפואי ועובדת סוציאלית מבית החולים סורוקה. את העצב, הבכי והכאב על האובדן, ליוותה נחמה קטנה עבור האב על כך שהלב של מעין יציל שני תינוקות אחרים. 

בנם הבכור, אורי בן ה-8, שנפגע בתאונה באורח קשה מאוד עם פגיעת ראש, התעורר מההרדמה, ומתחיל צעדים ראשונים של שיקום. הוא מזהה את סביבתו, אתמול רשם את שמו בטאבלט, היום צייר ציור לאביו, ואף הוציא מילים ספורות. 

בסרטון מיוחד שצולם הערב במחלקה לטיפול נמרץ ביקשו אליה ואילה להודות לעם ישראל על החיבוק והתמיכה בשעתם הקשה: "עם ישראל היקר, ברוך ה' השבוע התעוררתי ושמחתי לגלות את החיבוק הענק שקיבלתי מכם. בכל הדברים: בתפילות, בהפרשת חלה, במעשים טובים, בלימוד תורה. תודה רבה מכל הלב, אני באמת באמת מתרגש מזה״, אמר אליה, האב. 

״תודה רבה כמובן גם לצוות הרפואי של בית החולים סורוקה שנתן את הלב ואת הנשמה והצליח להוציא אותי מהמצב שהייתי בו. עכשיו אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה, להתכנס בביתנו, להתחיל שיקום. ממש ממש תודה רבה לכם".

כזכור, בעיצומן של חגיגות יום העצמאות אירעה תאונת דרכים קטלנית בדרום הארץ, בה נהרג התינוק בן השנה מעיין דומנוביץ'. אביו ואמו, אליה ואיילה, ואחיו בן ה־7 עדיין מאושפזים. הותר לפרסום כי הנהגת אשר סטתה מהנתיב וגרמה לתאונה הינה יאנה בלום, בת 24 מראשון לציון, וכי בדמה נמצאו כמויות אלכוהול פי 3 מהמותר ושרידי מריחואנה.

זירת תאונת דרכים בכביש 40