סדנת שף ענקית, ראשונה מסוגה בארץ, בה השתתפו 300 מתנדבים, נערכה הבוקר במתחם מבשלים חוויה בתל-אביב, במסגרתה בישלו המשתתפים שלוש מנות גורמה, אשר כולן נתרמו למשפחות נזקקות ברחבי הארץ, באמצעות עמותת 'אלון ואלה'. 

השף ישראל אהרוני סיפר כי בעוד כשלושה שבועות יחלו צילומי תכנית הטלוויזיה "מאסטר שף" לעונה ה–11 ונשא דברים בפתיחת האירוע: "אני ממש נרגש מזה ש-300 איש הגיעו. אני חושב שזאת סדנת הבישול הגדולה ביותר שהייתה פה בארץ. כל הכבוד לכם שהגעתם, במיוחד לאור המטרה החשובה שכל מה שתכינו כאן הולך לנזקקים, שחשוב וכדאי וצריך לעזור להם איפה שאפשר וכמה שאפשר". 

המתנדבים בפעולה בסדנת מאסטרשף ההמונית (צילום: ניר פקין)
המתנדבים בפעולה בסדנת מאסטרשף ההמונית (צילום: ניר פקין)

לצורך הכנת המנות ולטובת האירוע המיוחד תרם המותג "מאסטרשף" את כל חומרי הגלם, ביניהם: שימורי עגבניות איטלקיות, טורטיות, נודלס, רטבים אסיאתיים, מיונז ועוד. המשתתפים למדו להכין 3 מנות בסגנונות בישול שונים ומגוונים: מנה איטלקית של קנלוני גבינות ברוטב עגבניות, מנה אסיאתית של מוקפץ טריאקי עם ירקות ומנת טורטייה עם דג. 

המתנדבים בפעולה בסדנה. הכינו קנלוני, מוקפץ וטורטיה (צילום: ניר פקין)
המתנדבים בפעולה בסדנה. הכינו קנלוני, מוקפץ וטורטיה (צילום: ניר פקין)

לדברי קרין שהין, מנהלת יחידה עסקית מאסטר שף-שסטוביץ: "כמותג קולינרי מוביל בישראל, שצומח ומתפתח לאורך השנים, היה חשוב לנו לייצר פעילות חברתית משמעותית, שתיגע באנשים, ותהווה גם תרומה לקהילה. מדובר במהלך שנאמץ לשנים הבאות במסגרתו כל משתתף/ת שיגיעו לסדנה ייהנו גם מסדנת בישול איכותית עם אחד השפים המובילים בישראל וגם יזכו לתרום את תוצרתם למשפחות שבאמת זקוקות לארוחה חמה ואיכותית".

מצווה גדולה. המתנדבים בסדנת השף ההמונית של מאסטר שף (צילום: ניר פקין)
מצווה גדולה. המתנדבים בסדנת השף ההמונית של מאסטר שף (צילום: ניר פקין)

מגוון המנות שבושלו בסדנה נתרמו למשפחות נזקקות באמצעות עמותת 'אלון ואלה', שבראשה שלומית הראל שוורץ ואלון בריקמן, הפועלת למתן ליווי, תמיכה וסיוע לנזקקים ואוכלוסיות מוחלשות, ברחבי הארץ. מטרת העמותה היא חיזוק הערבות ההדדית של תושבי מדינת ישראל, על ידי יצירת חיבורים בין כל מי שרוצה לסייע לכל מי שזקוק לסיוע, מתוך תפיסה שההתנדבות היא המפתח לחיזוק הערבות ההדדית ולבניית חברה טובה וחזקה יותר. 

מימין: קרין שהין, שף אהרוני, שלומית הראל שוורץ ואלון בריקמן  (צילום: ניר פקין)
מימין: קרין שהין, שף אהרוני, שלומית הראל שוורץ ואלון בריקמן (צילום: ניר פקין)