יוזמה חדשה של שגרירי עמותת כנפי דרור ומתנ"ס ירוחם, שמטרתה לוודא כי בל"ג בעומר ל\כל ילד או ילדה, נער או נערה, ישתתפו במדורה, תופסת תאוצה השבוע. המארגנים קוראים לנוער, ילדים והורים, לפתוח את הלב ולצרף למדורות ילדים, הממעטים להשתתף בפעילות, או נתפסים כפחות מקובלים חברתית ולדאוג שאף אחד לא נשאר לבד בבית!

המיזם נוצר בעקבות פעילות משותפת של מתנ"ס ירוחם בהנהלת יובל לביא יחדיו עם גל כהן תושבת ירוחם המלווה ומכשירה את הצוותים בישוב. ביחד עם עמותת "כנפי דרור" הפועלת למיגור תופעת החרמות בקרב בני הנוער והילדים ושגרירים, שהם מתנדבי העמותה, תושבי ירוחם. התכנון המקורי היה ליזום מדורה אליה יוזמנו כולם באמצעות השגרירים, אבל בעקבות הפצת ההזמנה, פעילים, נציגי תנועות נוער, תלמידים ומארגני מדורות, הודיעו שהם מזמינים את כל מי שירצה להצטרף ולקחת חלק במדורות שלהם.

אלירז שכנר שגרירה של כנפי דרור ועובדת במחלקת הרווחה בירוחם, מספרת כי השגרירים בישוב העלו סטטוסים בפסייבוק ובקבוצות השכונתיות והעירוניות. הם קיבלו תגובות רבות, מהישוב עצמו וגם מאזורים אחרים בארץ. "פנתה אלינו מדריכה מבני עקיבא, שם החליטו להזמין את כל הילדים מכיתות ו' בישוב למדורה של התנועה. תלמידה בכיתה ט' עברה על הרשימה השכבתית כדי  לוודא שכולם מגיעים למדורה. ממש המון יוזמות.  זה ממש הפך לשיח בישוב וזה סוּפר מגניב".  

הרעיון אומץ גם בירושלים, מעלה אדומים וטבריה ובעמותה מקווים שהיא תתרחב בישובים נוספים. לדברי שייקה אל עמי, מייסד "כנפי דרור", שבנו דרור התאבד כתוצאה של חרם חברתי "יש לנו תיקון גדול לעשות בעולם בנושא החרם, אבל לא תמיד אנו יודעים איך להתחיל.  אז הנה הצעה  לצעד פשוט ומתבקש - בל"ג בעומר הזה דואגים ששום ילד לא יישאר מחוץ למדורה, כי אין דבר משפיל ופוגע יותר מחוויה של ילד שנותר בביתו, כי לא הוזמן לשום מדורה. זו האחריות שלנו כחברה וכקהילה - להבטיח שיש מקום לכולם ליד המדורות!!"

את עמותת "כנפי דרור" הקימה משפחת אל עמי בשמו של בנם, דרור, שחווה פגיעה עמוקה של התעללות חברתית וחרם בילדותו, וידע במאמצים גדולים לצמוח משם ולהצליח בביה"ס, במכינה, בצבא, בלימודים ובמשפחה. עד שצלקות הפגיעה הקשה מתקופת הילדות, שהותירו את חותמם העמוק בנפשו, שבו ונפתחו והכריעו אותו.