יאיר וייס, תושב זיכרון יעקב בן 60, הוא ההרוג בתאונה הקשה ברמת הגולן ביום שישי האחרון לאחר שנפל מגובה בנחל סער כאשר טייל באזור יחד עם בנו. וייס היה אב לשלושה ילדים ומנהל השירות הווטרינרי בעיריית חיפה. בשנת 1992 החל את עבודתו כווטרינר בעיריית חיפה והחל משנת 2018 ניהל את מערך השירות הווטרינרי בעירייה. עיריית חיפה ספדה היום (שבת) לויס עם הודעת השתתפות בצער.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "קיבלתי בתדהמה ובצער רב את הבשורה הקשה על מותו הטראגי של ד"ר יאיר וייס. ברצוני להביע את תנחומיי הכנים בשמי ובשם כל עובדי עיריית חיפה למשפחתו של ד"ר וייס, ולחזק אותם בשעה קשה זו. יהי זכרו ברוך".

ראש מינהל התפעול בעיריית חיפה אוהד דורפמן הוסיף: הידיעה על מותו בטרם עת של ד"ר יאיר וייס ז"ל, היכתה בי קשות. יאיר היה איש מקצוע למופת, אהוב על כל חבריו לעבודה, אדם שעמד על האמת המקצועית שלו גם כשזו לא הייתה נוחה ותמיד עשה זאת בצניעות ובדאגה חסרת פשרות לבריאות הציבור ורווחת בעלי החיים בעיר. לכתו של יאיר היא אבדה קשה בראש ובראשונה לבני משפחתו, אך גם לנו חבריו לעבודה ומכריו הרבים שאהבו והעריכו אותו מאוד. יאיר יחסר לכולנו מאוד - יהיה זכרו ברוך".