עינת דדו־בראליה הקימה יחד עם בעלה אסף וכמה חברים את עמותת "שיר לחיים", לאחר מות בנם שיר ז"ל, בתום שנה של מאבק בסרטן מסוג נוירובלסטומה - כשהוא רק בן שנתיים ושלושה חודשים. "אנחנו נעזור למצוא פריצת דרך ונפעל לשנות את הגורל של ילדים עם נוירובלסטומה בכל העולם", אומרת עינת.

העמותה, ששמה לה למטרה להעלות למודעות את המחלה הקשה, שגילוי מוקדם שלה עשוי להציל חיים ולסייע בקידום מחקרים פורצי דרך, יוצאת היום במבצע לגיוס המונים למען קידום מטרותיה. "היעד הוא לגייס מיליון שקל לפעילויות בישראל, בארה"ב ובמקומות שונים בעולם, למען הילדים הבאים", היא מספרת.

"שיר, הקסם שלי, היה ילד חייכן וחזק, ולמרות כל מה שעבר - הוא היה מלא בשמחת חיים בלתי נגמרת, ששמרה עלינו שפויים וחזקים", היא מספרת על השנה הקשה של הטיפולים והניסיונות להציל את בנה. "לאחר טיפולים בבית החולים רמב"ם נסענו עם שיר לטיפולים בניו יורק ובפילדלפיה, אבל גילו את המחלה בשלב מאוחר, ולאחר המאבק של שיר הוא נפטר".

לאחר מכן היא הבינה שיש צורך לסייע במחקרים. לדבריה, "כשל השוק הוא שאין מספיק מודעות למחלה ואין מספיק מקורות מימון. אסור לתת לזה לגבות חיים של ילדים נוספים".

דדו־בראליה מבהירה שהמטרה היא לשנות את הגורל של ילדים עם סרטן מסוג נוירובלסטומה, וזאת באמצעות מספר דרכים: איתור ומימון המחקרים הטובים ביותר שאינם זוכים למימון, כדי להביא לפריצת דרך; העלאת מודעות בקרב הורים ורופאים, על מנת לאבחן מוקדם ככל הניתן ילדים שחלו; וליצור שיתופי פעולה באמצעות שיפור הידע לנוירובלסטומה בישראל.