בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב-103FM בשיחה על התקציבים הקואליציוניים בממשלה הנוכחית. כספית תקף:  "13 וחצי מיליארד שקל כספים קואליציוניים כשב'כנפיים של קרמבו' אי אפשר לתמוך. אבל לישיבות? 3.7 מיליארד שקל יותר".

"קיבל יותר רייטינג ממך": בן כספית עקץ, וכך השיב ינון מגל
ינון מגל: "האליטה כפתה את דעתה בכל המערכות"; בן כספית: "לא ראיתי שום אליטה באיילון"

מגל השיב: "צריך לשים את הדברים על דיוקם, בשנת 2022 כמה היו? שנה שעברה בממשלה של החבר'ה שלך שם, איך קראו להם? לפיד ובנט. אני בטוח שהיה שיא של כספים קואליציוניים, בלי שאני בודק היה יותר". 

עוד הוסיף כי "מי שקיצץ את התקציב של כנפיים של קרמבו זו הממשלה הקודמת, הממשלה הזו בסופו של דבר רק השאירה את התקציב של 'כנפיים של קרמבו' בדיוק כמו שהוא היה בשנה שעברה". כספית הגיב:  "אולי בגלל זה הם לא מקיימים את מחנות הקיץ דווקא בממשלה הזו ולא בקודמת". 

מגל: "אתם לא נתתם לערבים 35 מיליארד? אני רוצה לתת לחרדים 52 וחצי מיליארד. אני בעד לימודי תורה אני רוצה שיהיו תלמידי חכמים אנחנו ניצחנו בבחירות וזה מה שאנחנו רוצים". 

כספית: "לא היו 52 מיליארד, כל מה שהיה בממשלה הקודמת וזה מה שנשאר. הוכח שזה שקר, 52 מיליארד היו כמו 50 מיליון לבית של בנט ברעננה. אצלכם כשמשהו נוח אתה מנופף בו ומשהו לא נוח אתם מנופפים פה".