מנכ"ל רכבת ישראל מיכה מייקסנר התפטר היום (ראשון) מתפקידו. באיגרת שיצאה מטעמו, כתב: "אלו היו ארבע שנים רצופות באתגרים עצומים ואירועים בטיחותיים וביטחוניים בהם רכבת ישראל נטלה חלק מרכזי".

עוד הוסיף: "ברצוני לעדכנכם כי בימים האחרונים החלטתי לסיים את תפקידי כמנכ"ל רכבת ישראל ובכוונתי לסיים את הכהונה בחודשים הקרובים. לפני כארבע שנים מוניתי למנכ"ל רכבת ישראל וקיבלתי עלי מחויבות אדירה ואחריות אין סופית מתוך תחושה של שליחות והתנדבות ציבורית. שנים של עשייה אמיתית ויצירת תשתית ומסוגלות, התנעה של פרוייקטי תשתית וטכנולוגיה אדירים בד בבד עם מתן שירות יומיומי שהשתפר ברמה ובדיוק הרכבות, בהנגשת מידע, בשיפור הבטיחות ומתן מענה ותשתית לגודש ולביקושים הגדלים לשרות הרכבת".

מייקסנר כתב והוקיר תודה: "השלמנו בשנה האחרונה הסכם קיבוצי עליו טרחנו בשנים האחרונות ואשר אמור לספק גם תמורות וגם שקט להתנהלות הארגון, וסיכמנו עם גורמי הממשלה הסכם הפעלה וסובסידיה שיתמוך בהתפתחות ובצמיחת החברה בשנים הקרובות תוך שמירה על איתנות פיננסית ויכולת לתת שרות מיטבי לציבור. כל זה לצד קידום פרויקט החשמול כפרויקט הדגל של רכבת ישראל וקיצורו ב- 6 שנים. פגשתי ברכבת קבוצת איכות של עובדים ומנהלים מדהימים מסורים חדורי גאווה מקצועית מלוכדים ומכווני מטרה שפועלים לילות כימים לייצר ארגון טוב יותר ושרות מיטבי לנוסעי הרכבת ולציבור כולו. תודה לנוסעי הרכבת על הסבלנות והפרגון שגילו כדי לאפשר לנו לקדם את תשתיות הרכבת לטובת שיפור השירות לכלל הציבור. תודה לדרגי המקצוע במשרד התחבורה ובמשרד האוצר ולגורמי הממשלה האחרים שתמכו כולם ויצרו את התשתית ואפשרו את הקידום של הארגון החיוני הזה".