מחלוקת במשטרה: מפקד מחוז צפון שמעון לביא, המליץ בסוף השנה שעברה על הדחתו של מפקד תחנת המשטרה בקרית שמונה ניר ששון, זאת לאחר רצח הנער יואל לנגהל בעיר בספטמבר אשתקד. עם זאת, עמדתו לא התקבלה, והחלט כי ששון ישאר בתפקידו עד לסבב המינויים הבא.

הנאשם ברצח יואל להנגהל ישוחרר? גורמים בפרקליטות ל"מעריב": "שוקלים לערער על ההחלטה"
הנאשם ברצח יואל להנגהל בקריית שמונה ישוחרר למעצר בית

יש להדגיש, כי על פי נוהלי המשטרה, החלטתו של מפקד המחוז היא על תקן המלצה בלבד, עבור ראש אגף משאבי אנוש במשטרה והמפכ"ל. המלצתו של לביא הגיע בעקבות חוסר שביעות רצונו מהתחקיר שנעשה לאחר רצח לנגהל. 

מהמשטרה נמסר בתגובה: "הנושא נידון בבית המשפט לאחר שמפקד מחוז הצפון המליץ להדיחו מהתפקיד. בית המשפט התעכב במתן ההחלטה. בסופו של דבר הוחלט שהטיפול וההחלטה תהיה בידי משטרת ישראל, לאחר דין ודברים הוחלט ע״י ראש אמש שהקצין יעבור מתפקידו בסבב הסנ"צים הקרוב".

בתוך כך, ליעד אדרי, הנאשם ברצח הנער, שוחרר למעצר הבית. בעקבות ההחלטה לשחרר את הנאשם ברצח למעצר בית, עורכת הדין רחלי צינקן, אשר מייצגת את משפחת הנרצח, מסרה: "המשפחה נסערת מאוד מההחלטה לשחרר את אדרי למעצר בית עם איזוק אלקטרוני. יש לזכור כי לבד מכתב האישום בגין רצח, נאשם אדרי גם בתקיפה בנסיבות מחמירות, בהדחה ובשיבוש חקירה. הנאשם הדיח מעורבים אחרים בזמן החקירה ואפילו כשהיה במעצר לא שמר על הכללים והתראיין לאחד מערוצי התקשורת, לכן ספק האם פיקוח ע"י בני המשפחה יהיה יעיל וימנע את המשך השיבוש".