רוכב אופניים התמוטט היום (שבת) במהלך רכיבה בשטח באזור שלומי מסיבה שאינה ידועה. מתנדבי יחידת החילוץ "גליל-כרמל" שהגיעו למקום ביצעו ברוכב פעולות החאייה, אולם רופא היחידה נאלץ לקבוע את מותו במקום. 

תחילה, התקבלה קריאה ביחידת החילוץ על רוכב שהתמוטט בשטח, ומסוק של חיל-האוויר הוזעק למקום ולוחמי 669 חברו לצוותים בשטח בניסיון לסייע בהחייאה, שכאמור לא צלחה.

מתן מחלץ מיחידת החילוץ גליל-כרמל אומר: "קיבלנו קריאה לאירוע רפואי דחוף בסנגל מצובה. הגעתי יחד עם ארז הדר סגן מפקד היחידה למקום בו היה הפצוע. במקום היה צוות של מד"א שהתחיל פעולת החייאה, הצטרפנו אליהם. לאחר זמן מה הגיע מסוק של חיל-האוויר וצוות רפואי של יחידת החילוץ 669 חברה אלינו. לאחר בדיקות של רופא 669 הוא קבע מוות בשטח".

אבישי לאמפרט חובש בכיר ביחידת החילוץ "גליל-כרמל" מספר: "בשעה 08:40 קיבלנו קריאה על החיאה באזור מצובה, יצאתי במהירות כשעדיין לא ידענו לאן להגיע, תוך כדי נסיעה קיבלנו מיקום להגעה. כשהגעתנו דקות ספורות אחרי צוות מד"א, סייענו להם בהחייאה במשך דקות ארוכות שכללה עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. בהמשך הגיע מסוק עם צוות 669 ורופא שלאחר בדיקה בשטח נאלץ לקבוע את מותו. נשאנו את הנפטר באלונקה עד העמס למסוק שלקח אותו לבית החולים בנהריה".