בפתח השעה השנייה של התוכנית ב-103FM, בן כספית וינון מגל התייחסו לסערה הגדולה שהתעוררה בעקבות התבטאויותיו של יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני על הזמרת נועה קירל בדיון על חלוקת התקציב.

תחילה, בן הביע הערכה לזמרת הצעירה: "בהתחלה קצת זילזלתי, התחלתי לעקוב אחריה ואחרי הסיפור שלה, בחורה מדהימה. ראיתי שאיזה עיתונאי ב־YNET פרסם שהוא הראשון שראיין אותה כשהייתה בת 13 באיזה מקומון. היא הייתה ילדונת והיא אמרה לו אז שהיא הולכת לכבוש את העולם, היא שירטטה לו כל מה שהולך להיות. מודל לחיקו".  

"הוא אמר שהיה תורם לה כמה בגדים, בן אדם בא לתרום, מה הבעיה? רצה לתרום לה בגדים", אמר ינון בטון ציני, אך הבהיר: "אפשר לחשוב, אי אפשר להעיר הערה? זו דעתו, זו תפיסת עולמו, הוא נגד ללכת ככה. אני לא אוהב שהולכים ככה ברחוב, לא אוהב את זה". 

"אם היה אפשר הייתי שם אותך ואת גפני על המטוס הראשון לאיראן", אמר לו כספית, והוא הגיב: "אתה באיראן, זו דעתי. רסקין ניסה להוציא ממנה הבוקר את הדברים, תשמע מה היא אמרה. תראו כמה אתם פשיסטיים בתפיסת העולם שלכם, שאי אפשר לחשוב משהו אחר. נראה לך סביר שהיית שולח אותי ואת גפני לאיראן אם אנחנו חושבים אחרת ממך?"

"בגדול כן. אבל זה לא אפשרי, הבהיר בן, וינון סיכם: "ואם אנחנו כבר עם החרדים, שלא תחשוב שהאירוע נגמר. אנשים שולחים לי הודעות על דברים פסיכיים. חייל כתב לי שהוא החליט להוריד את הכיפה בציבור. גרמתם ליהודי להוריד כיפה במדינת ישראל. אדם מרוסיה אומר לי שהמצב אצלם טוב יותר מאשר בישראל מבחינת החרדים. הוא לא צוחק. מישהי העלתה שפיטרו אותה, ואנשים שתוקפים אותם. אל תשאל, משהו מטורף.אנחנו באירוע אנטישמי במדינת ישראל. אתה יכול לזלזל בזה או לא להאמין. זה אירוע מופרע".

"זה לא אירוע מופרע וזה בטח לא אירוע אנטשימי", בן אמר. "אפשר ללכת עם בגדי חרדים בישראל מהסיבה הפשוטה שכולם הולכים כך. הפיכת השמאלנים לבוגדים זה הרבה יותר גרוע. מה זה האירוע בחריש שהם חלאות המין האנושי, אנשים שבאים להפגין מול גן ילדים? שלא יבלבלו לי את המוח. החרדים השתלטו פה על הכל, הם הולכים להשתלט על הכל, הם חבורה של משתמטים, התרומה שלהם לפיריון נמוכה מהחלק שלהם באוכלוסייה. בבית שמש יש מודעות שאומרות לילדות לא לשחק ברחוב בשבת כי יכולים להיתקל בהן. אנו בדרך להיות איראן, אני שמח שהציבור שלי מתעורר. אם כבר העלת, גפני הוא האחרון שיכול להטיף מוסר למישהו".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm