ראש אגף התכנון במשטרה, ניצב דני קריבו, הודיע למפכ"ל רנ"צ יעקב שבתאי על כוונתו לפרוש גמלאות בתום שירות ממושך וארוך שנים בשירות הציבורי. קריבו מכהן בתפקיד במשטרה מאז שנת 2021. הניצב היה הוא היה בין אלה שהתראיינו אצל השר בן גביר ובשבוע הבא אמור להעביר את עמדתו לגבי השוטרים שהתראיינו אצלו.

קריבו היה זה שכתב את המסמך לפיו המשטרה לא תקבל תוספת של תשעה מיליארד שקלים בניגוד להצהרות של השר איתמר בן גביר. לאחר חשיפת המסמך, קריבו מודר על ידי המפכ"ל שבתאי מדיוני התקציב מול האוצר, מה שרק הביא להחרפת הקרע בין השניים. חודש לפני כן הוא לא הסכים להעביר תקציב מיוחד למג"ב. בן גביר לא התערב במקרה הזה.

ניצב קריבו ציין: "לאחר קדנציה של שנתיים וחצי בתפקיד תובעני ומלא בעשייה משמעותית, ו-32 שנים בשירות הציבורי, הגעתי לתחושת מיצוי, יחד עם תחושה עמוקה של סיפוק". מפכ״ל המשטרה איחל לו בהצלחה בהמשך הדרך. בעברו שימש כס׳ ר׳ אגף תכנון, תקצוב ובקרה במשרד לבט״פ ובתפקידים נוספים באגף התקציבים של משרד האוצר ובמכון ירושלים לחקר ישראל.

עם פרישתו מצטרף קריבו לשורה ארוכה של ניצבים שפרשו בתקופת המפכ"ל שבתאי: אמנון אלקלעי, שמעון לביא, משה ברקת, ג'מאל חכרוש, איילת ירוחם, שי קופרמן, אלון אריה, אלי כזרי ודוד ביתן. בנוסף ל-10 הניצבים הללו, ניתן לציין שני ניצבים צעירים שעזבו מיד עם כניסת המפכ"ל לתפקידו, יוסי בכר ועינת גיל צובארי.