1,278 מיטות נתרמו לילדי ישראל במבצע "מיטה לכל ילד" של עמותת תן גב. העמותה, שעובדת בשיתוף פעולה עם לשכות רווחה בכל רחבי הארץ, יצאה בקמפיין המיוחד, לאחר שבשנה האחרונה זיהתה מחסור חמור המוערך בכ־15 אלף מיטות לילדים ברחבי ישראל.

המיטות נתרמו עבור ילדים המעבירים את שנתם בתנאים לא מתאימים, בין אם בשינה על גבי ספות או על מזרנים בלויים וישנים. כמו כן, מבדיקת תן גב עולה כי ישנם גם ילדים רבים החולקים מיטה עם הוריהם או אחיהם עד גיל מבוגר, ובמקרים קשים יותר נתקלו אנשי העמותה אף בילדים הישנים ממש על הרצפה.

בימים אלה, עם סיום הקמפיין "מיטה לכל ילד" בהצלחה, פתחה העמותה את הקרן לרכישת מיטות, שבמסגרתה ניתן להמשיך לתרום במטרה לדאוג למיטות לכל ילדי ישראל באמצעות אתר העמותה. מייסדות תן גב ויוי מן ונעמי בראונשטין מסרו: "אנחנו מודות לכל אחד ואחת מתושבי ותושבות ישראל שלקחו חלק בקמפיין החשוב. קשה להבין עד כמה גדולה ההשפעה של מיטה פשוטה על בריאותו הגופנית והנפשית של כל ילד וילד. צריך לזכור כי עדיין ישנו מחסור גדול במיטות לילדים רבים, ועלינו להמשיך לפעול כדי לטפל במחסור זה".

עמותת תן גב היא פלטפורמה אינטרנטית, שמטרתה לקשר בין תורמים למשפחות רווחה הזקוקות לסיוע, במודל של תרומה ישירה. היא פועלת בשיתוף פעולה צמוד עם לשכות רווחה ברחבי הארץ.