העיתונאית איילה חסון התראיינה היום (רביעי) בתכניתו של אראל סג"ל ב-103FM על הפרסום שלה אמש בתכניתה בכאן 11, לפיה המשטרה פנתה לפרקליט המדינה עמית איסמן בעקבות דיווחים שפרקליטים ממחוז מסוים מדליפים מידע לארגוני פשע, והטענה כי אייסמן לא פעל בנושא.

חסון אמרה בתחילת השיחה: "סיציליה זה כאן. הסיפור אמור להטריד. אחת הצרות הכי מטורפות, גם בצפון וגם בדרום וגם במרכז לצערנו זה פרוטקשן, סחיטה מאזרחים טובים שומרי חוק. סוחטים מהם סחיטה חקלאית, גונבים להם עגלים, שורפים להם את התבואה, דורשים פרוטקשן מבעלי עסקים. מי מפעיל אותם? ארגוני פשיעה, וזו סכנה לדמוקרטיה ולפרט".

עוד הוסיפה: "פרסמתי אתמול שגורמים ממשטרת ישראל פונים לפרקליט המדינה איסמן ואומרים לו 'יש פרקליטים במחוז הצפוני שמדליפים מידע מתוך חקירות לארגון פשיעה, ונוקבים בשמו'. הם טוענים שאייסמן בחר לא לעסוק בסוגיה הזו".

סג"ל אמר כי "הוא מאשר בתגובה שגורמי משטרה פנו אליו עם המידע, ובתגובה הוא אומר 'אני מבקש שיחקרו את זה מיד'", וחסון הגיבה: "מתברר לטענת אותם גורמים שכדי לחקור פרקליטים צריך אישור של פרקליט המדינה וזה לא קרה. יש פה הטלת אחריות מאוד מעניינת ואירוע בסדר גודל מדינתי, צריך לדעת אם היועמ"שית מודעת לסיפור. אנחנו יכולים להתרגש מכל מיני סיפורים כאלה ואחרים, יש פה ארגון פשיעה שיש פה זרועות בפרקליטות. או שזו סחיטה, או שזה שוחד לאותם פרקליטים, או יחסים בין אישיים או איומים על המשפחות שלהם. זו לא הדלפה לעיתונאי, אלא לארגון פשיעה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM