מרדף לילי אחרי גנבי רכב נקטע הלילה (בין רביעי לחמישי) עם מותו הטראגי של אחת הדמויות המוכרות בחולון, הרצל בוסתנאי, רוכב אופנוע שנפגע על ידי הרכב הנמלט, נפצע באורח אנוש וכעבור זמן קצר נקבע מותו.

תאונה קטלנית בחולון: רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב חשוד שנמלט משוטרים

בוסתנאי, בן ה-72, היה הבעלים של עוצמה חולון בכדורגל, הרוח החיה בחיי הספורט בעיר ואחד האנשים האהובים שלה, קיפח את חייו על לא עוול בכפו וההודעה על פטירתו הובילה להלם ותדהמה בסביבתו.

בתום המרדף, שהיה מלווה בירי, הצליחו בלשי מרחב איילון במשטרה לעצור את שני החשודים בגניבת הרכב, תושב קלנסואה בן 38 ותושב אום אל פאחם בן 33, והם הועברו לחקירה בתחנה. 

האירוע החל במהלך פעילות יזומה של בלשי תחנת חולון כנגד חוליית חשודים בגניבות רכב, זאת בעקבות דיווח שהתקבל על רכב שנגנב מרחוב ישראל גלילי בעיר. שוטרי תחנת חולון חסמו את הכביש, אולם זה לא מנע מהנהג החשוד ברכב הגנוב לנגח את הניידות שחסמו את דרכו ולהמשיך במילוט. 

השוטרים ביצעו ירי לעבר החשוד, שהמשיך בנסיעה לכיוון רחוב ההסתדרות, כשבדרכו הוא פוגע בעוצמה בקטנוע עליו רכב, כאמור, בוסתנאי, פגע ברכב נוסף והמשיך במילוט מהמקום תוך שהוא מפקיר את בוסתנאי פצוע על הכביש. 

רכב נוסף ששימש אף הוא, על פי החשד, את חברי החוליה נעצר ע"י השוטרים. החשודים נעצרו והובאו לחקירה בתחנה. בעקבות האירוע החמור פתחה המשטרה בחקירה.