ינון ובן שבו לשעה השנייה של תוכניתם ב-103FM והתייחסו להפגנה שהתקיימה מול ביתו של נתניהו בקיסריה בסוף השבוע. ינון תהה: "אתה לא מתבכיין על קיסריה? על מה שקרה שם? ש'זה לא דמוקרטי?' תעשה כאילו 'מה עשו לנו?' משה רדמן, הרביצו לו". 

"חבול, אבל בעיקר מטולטל נפשית": מפגין מהמחאה מול בית נתניהו משחזר 

בן: "משהו התחרפן למשטרה בקיסריה, כשהפגינו מול הבית של בנט, לא ראיתי אנשים מגואלים בדם". ינון אמר כי "זה אף פעם לא קרה בשבת, ההפגנה הייתה לא חוקית". לכך בן הגיב: "מותר להפגין בשבת. כל מה שעושים במשפחתון בחריש, הם עושים הרבה רעש והם גם שברו יד לאחת האימהות". 

ינון טען: "עשיתם הפגנה לא חוקית, לכן מי שהתנגד לפעולה של השוטרים טיפה פירקו אותו, אבל אני מבקש לא להתבכיין". עוד אמר ינון: "אנחנו רואים איך עכשיו נותנים להם לחסום את איילון, הכול מותר להם, ופעם אחת מגיע מפקד מחוז שמנסה לעשות סדר, אז כבר מתחילים פה לתקוף אותו ולהגיד 'זה מפקד מחוז שהוא בן גביריסט' ואי אפשר להמשיך ככה, וכל מיני סיפורים והמצאות".

לכך בן הגיב ואמר: "המשטרה נהגה ביום שישי בקיסריה באלימות ברוטלית. יורם סופר כנראה רוצה לרשת את עמי אשד, אין תירוץ אחר. ניידות היו מרוחות בדם. ניצב סופר, אני לא מכיר אותך, אתה ביישת את המדים שלך ביום שישי, ביישת את כולנו. כל המעצרים שם בכלל לא היו נחוצים".