אברהם (אבי) טדגי, תושב נתיבות כבן 50 וג'יהאד אימן נסאסרה בן ה-21 ופארס מוחמד נסאסרה בן ה-19 מכסייפה נהרגו בתאונת דרכים קטלנית במעורבות ארבעה כלי רכב שאירעה הערב (שני) בכביש 6, סמוך לקריית גת. הכביש נחסם לתנועה ממחלף מאחז לכיוון דרום והמשטרה פתחה בבדיקת נסיבות התאונה.

כאמור, בתאונה היו מעורבים ארבעה כלי רכב, אחד מהם עלה באש ובתוכו נלכדו שני אנשים. לאחר פעולות הכיבוי, פראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 2 נפגעים שהיו לכודים ברכב שעלה באש, זאת לאחר שקודם לכן קבעו את מותו של טדגי. 

ארבעה פצועים פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים סורוקה, בהם שני פצועים כבני 25 במצב בינוני ושניים נוספים במצב קל. 

זירת התאונה בכביש 6

מהמשטרה נמסר כי כוחות משטרה מטפלים בתאונת דרכים שאירעה לפני זמן קצר בכביש 6 סמוך לקרית גת, בה מעורבים מספר כלי רכב. לפי דיווח ראשוני, אחד הרכבים עולה באש וככל הנראה יש בו 2 לכודים. בנוסף, נקבע מותו של אדם מרכב אחר שהיה מעורב בתאונה.

השוטרים פועלים על מנת לאפשר לכלל הכוחות החירום וההצלה להגיע לזירת התאונה, וכן הכביש נחסם לתנועה. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה בדרכם לזירה לחקירת נסיבות התאונה.

חובש רפואת חירום במד"א שעיה כץ סיפר: "מדובר בזירת תאונה מורכבת וקשה שנפרסה לאורך של כ-150 מטר. תחילה ראינו שלושה רכבים עומדים במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד. גבר כבן 50 נלכד באחד מהרכבים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו.

ברכב השני נפצעו שני גברים כבני 25 באורח בינוני וברכב השלישי שני הנוסעים נפגעו באורח קל. הענקנו להם טיפול רפואי והם פונו באמבולנסים של מד"א לבי"ח סורוקה. במרחק של כ-150 מטר דרומית אלינו הייתה שריפה גדולה בשול הכביש. המשכנו למקום השריפה וראינו רכב שעולה באש בתוך צמחיה שנשרפה גם היא. כוחות הכיבוי פעלו במקום על מנת לכבות את האש וכאשר ניתן היה להתקרב זיהינו שני נפגעים מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".