ח"כ סימון דוידסון מ'יש עתיד' שוחח הבוקר (שלישי) בתכנית 'שבע-תשע' ב-103FM והתייחס לפרשה לפיה נודע שאשתו היא בעלים של קאנטרי ומועדון ספורט, כאשר הוא עצמו קידם חקיקה והשתתף בעשרות דיונים שעסקו בספורט הישראלי ובעד פעילות של חדרי כושר, בריכות שחייה וענפי ספורט.

דוידסון טען: "אני מתעסק בכל הספורט הישראלי, הגעתי מהספורט הישראלי, עסקתי כל חיי בספורט. בשבוע הראשון בו הגעתי בכנסת, נפגשתי עם הייעוץ המשפטי, פעלתי להעביר את העסקים לשמה של אשתי, לעשות גילוי נאות במה שקשור לעסקים הללו, כך פעלתי וכך אני פועל, יש את כל העדויות מכל הפרוטוקולים, גם הכתבה של וואלה! נוגעת לגבי תקופת הקורונה, בה פעלתי לטובת פתיחת האטרקציות הפתוחות. אפילו לא הצבעתי על הסעיף שנוגע לבריכות השחייה בגלל שהיה קשר כלשהו לדברים שעשיתי בעבר. אני נקי, מרגיש עם עצמי שלם לחלוטין. אמשיך לפעול למען הספורט הישראלי, הוא נוגע לכל נקודה בחברה הישראלית. אמשיך לעשות את זה".

עוד המשיך ואמר באותו נושא: "כולם יודעים, חוץ מזה שעשיתי גילוי נאות רואים מה עשיתי לפני שנכנסתי לכנסת. הכל על השולחן, אין לי שום דבר להסתיר. כל חבר כנסת עשה משהו לפני, יש חברי כנסת שעבדו בחקלאות ומייצגים את החקלאים, אני גאה בזה שאני מייצג את הספורט הישראלי. אני לא רשום כדירקטור בשום חברה, לא חלק מהדירקטוריון ולא בעל החלטות, אשתי מנהלת את העסקים יותר טוב ממני". 

באשר להתפרעות אוהדי בית"ר בגמר גביע המדינה בכדורגל, אמר: "אני פועל בנושא האלימות בספורט תקופה ארוכה. יש לי חוק בדרך שאמור לעבור בנושא מניעת עונשים גורפים של אגודות כדורגל. האלימות הזו, בעיקר של אוהדי בית"ר ולה פמיליה היא נוראית. צריך לתפוס את העבריינים בפינצטה, להעניש אותם ולהכניס אותם לכלא. אני נגד העונש על בית"ר, אתה לא יכול לפגוע בבעלים ובקבוצה בגלל מתפרעים שנוגעים בעבריינות במגרשים. פשוט צריך אכיפה, יש אפשרות להכניס לכלא עד 18 חודשים". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM