חבר הכנסת שלום דנינו (הליכוד) התייחס היום (שבת) לרפורמה במערכת המשפט במהלך אירוע "שבתרבות" בבאר שבע. בין היתר, העריך כי "הרפורמה לא תעלה להצבעה במתכונתה הנוכחית", לכן קיבל לדבריו החלטה להפסיק להשתתף בשיחות עם המוחים. בהמשך דבריו טען כי "ההפגנות נגד הרפורמה הן רק סיבה לתקוף את הממשלה. זה לא רציני, הם לא ראו בה בעיה - אלא פלטפורמה לתקוף את הממשלה".

ח"כ מהמחנה הממלכתי: "רוצים רפורמה אך משוכנעים שאפשר לעשות זאת בהסכמות"
נתניהו בריאיון בבריטניה: "לא אתן שהרפורמה תפגע בעצמאות בתי המשפט"

ח"כ שלום דנינו מהליכוד ציין הבוקר באירוע 'שבתרבות' בבאר שבע שהוא יצביע בעד קארין אלהרר כנציגה של האופוזיציה בועדה לבחירת שופטים. בנוסף ציין חבר הכנסת מהליכוד שהוא ניסה לעצור את החקיקה המשפטית ולשם כך ישב עם חברי הכנסת אייזנקוט וכהנא. דנינו הודה שהליכוד טעה בהבאת כל סעיפי הרפורמה יחד לחקיקה וציין שהיה נכון להביא כל סעיף בנפרד. עוד הוסיף וציין שהיה טוב אם היו דנים בסעיפי הרפורמה מראש עם האופוזיציה.

במהלך האירוע כמענה לצעקות של מפגינים כנגד הרפורמה שישבו בקהל, ענה חבר הכנסת למפגינים: "בושה, בושה, בושה". "אני מניח שכאשר לוין העלה את הסעיפים, לא עלה בדעתו כדמוקרט - שזה יכול לפגוע. אחרי שדברים מתבהרים אז הוא יכול להגיד וואלה יש פוטנציאל לנזק. טעינו באיך להביא את זה את כל המאסה של כל הסעיפים היינו צריכים להביא סעיף סעיף".

"חלק גדול מהרפורמה יש כאלה שתומכים בזה. היה טוב לדבר מראש אני מעריך שהיה אפשר לארגן בסביבות ה75 חברי כנסת. אני יודע את הדעות של חברי האופוזיציה שפוחדים לדבר בכנות שהחברה האלה יציקו להם, ואצלנו אלה שחושבים שצריך להגמיש פוחדים באמת מהציבור שלנו", הוסיף.