סירה התהפכה היום (שבת) בכינרת כשעליה 11 אנשים, בהם ילדים, סמוך לחוף סטאי. כוחות ההצלה הוזנקו למקום וחילצו שבעה אנשים במצב קל. בהמשך חולצו ארבעה נעדרים נוספים, שאותרו במים ע"י מציל חוף דוגית, הועלו לסירת השיטור הימי ומפונים לחוף. בין המחולצים פעוט בן שנתיים, 2 ילדים בני 4-5 ואשה בהריון מתקדם. 

ממד"א נמסר כי כל 11 נוסעי הסירה חולצו וטופלו ע"י חובשים ופראמדיקים של מד"א בחופי עין גב וסיטאי. שלושה מהנפגעים פונו להמשך בדיקות בבית החולים פוריה. 

הפראמדיקים של מד"א אלי בן סימון וקלוד עיסא סיפרו: "סירת מד"א וסירת השיטור הגיעו אלינו אל חופי עין גב וסטאי עם האנשים שחולצו מהכינרת. כולם היו בהכרה מלאה, וסיפרו שהיו 3 זוגות של חברים עם ילדיהם על הסירה והתהפכו, והוסיפו שלאחר ההתהפכות היו במים במשך כ-4 שעות, הם נעזרו בחגורות ההצלה וחלקם אחזו בסירה ההפוכה. הם סבלו מתשישות והיפותרמיה קלה, ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו להם טיפול רפואי להיפותרמיה, 3 מהם פנינו לבית החולים להמשך בדיקות וטיפול".

כאמור, מוקדם יותר דווח על התהפכות סירה בכינרת. למקום הוזנקה מיידית סירת הים בולנס טיפול נמרץ של מד"א, שדיווחה כי מדובר בסירה שהתהפכה כשהיו עליה 11 בני אדם, בהם 6 מבוגרים ו-5 ילדים. בשלב זה צוותי מד"א מדווחים על 7 שחולצו, ארבעה מבוגרים ושלושה ילדים, כולם במצב קל. צוות סירת מד"א ממשיכים בסריקות. 

שוטרי המחוז הצפוני ויחידת השיטור הימי הגיעו למקום והחלו בביצוע סריקות נרחבות אחר יושבי הסירה בסיוע מסוק מטעם היחידה האווירית.  במקביל מחדר הבקרה של איגוד ערים כינרת נמסר על הזעקת צוותי חילוץ של האיגוד ומצילים על אופנועי ים מהחופים דוגה, דוגית, כורסי וחלוקים. 

פראמדיק על סירת טיפול הנמרץ של מד"א עפרי אדרי סיפר: "הוזנקנו מיד למקום התהפכות הסירה מול חוף סטאי. כשהגענו למקום במרחק של כ400 מטר מהחוף הבחנו בגבר ואישה בשנות ה30 שהם במצוקה במים, מיד הגענו אליהם וחילצנו אותם לסירת מד"א כשהם בהכרה מלאה עם תשישות, חילצנו אותם לחוף סטאי וחזרנו להמשך חיפושים. סירה אזרחית נוספת שהייתה באזור חילצה 2 ילדים.

"במהלך הסריקות הבחנו בגבר אישה וילד כבן שנתיים במים, חלצנו גם אותם לסירת מד"א כשהם בהכרה מלאה, סובלים מתשישות והילד סובל מקוצר נשימה קל. העברנו אותם אל חוף עין גב וחזרנו לסריקות נוספות בשטח".