לאחר רצח בתו: סאמר סעיד אחמד, אביה של שרית אחמד שנרצחה בצהריי יום שישי סמוך לירכא, שוחח הבוקר (ראשון) עם ינון מגל וחיים לוינסון וספד לבתו. בראשית הראיון ב-103FM, הוא נשאל: "איפה אתה נמצא בתוך כל האירוע הזה כשאנחנו מבינים שמי שאיים עליה זה האחים שלה כביכול", והשיב: "ככה אתה אומר? שאחים שלה איימו עליה, אתה בטח חי איתנו בבית וראית שהאחים שלה איימו עליה". בהמשך, אחמד הכחיש כי בתו התלוננה במשטרה נגד אחיה.

הוא שיחזר את השתלשלות האירועים, וציין כי "כששרית היתה קטינה, היא נחטפה על ידי מישהי שהגיעה בשעות הלילה. המשטרה לא התערבה בסיפור. היא לימדה אותה מה לומר בשביל שתוכל לצאת מהבית". אחמד סיפר על בתו: "שרית היתה הילדה הקטנה שלנו, מפונקת יותר מכל האחים שלה, ממני מהאימא. כולנו פינקנו אותה, והיא זו שעשה רעש ועוררה חיים בבית".

מה לגבי הנטיות המיניות שלה, שהמשטרה אומרת שאלה הסיבות לרצח?
"בחיים לא היה. אנחנו ידענו מזה, היא פשוט בחורה והיא התנהגה כמו גבר. היא סיפרה לי ולקחנו את זה בקלות והחלטנו כולנו לעזור לה בזה והתחלנו לעזור לה וברוך השם היא השתקמה. חזרה לטבע שלה, ביקשה ממני רישיון לרכב, עשיתי לה, ביקשה אוטו, קניתי לה, ביקשה לצאת לחו"ל עם אחות שלה אז היא יצאה לחו"ל. מה שהיא דרשה ממני ומהאחים שלה, אף אחד, מילה לא אמר לה".

אביה נשאל מי עשה את זה והשיב שאינו יודע: "בעבר שמו לנו מטען בתוך העסק, וירו על העסקים שלנו. איפה המשטרה. אני לא יודע איפה הם בעסקים האלה". הוא המשיך ופירט: "שרית הלכה למשטרה לפני שלוש שנים ואמרה שאחד האחים שלה אמר 'אני אדקור אותך בבטן ואחר כך אשתה בירה, השני אמר תשתי רעל'. "אני אמרתי לך, זה מה שהדריכו אותה להגיד. מי שחטף אותה בשעות הלילה, הוא הוציא אותה מהבית, לקח אותה למשטרה והוא הדריך אותה בשביל שהיא תצליח ואנחנו לא נתערב. הוא אמר לה תגידי אחת-שתיים-שלוש על מנת שתוכלי לצאת מהבית. אבל אחים שלה בחיים לא איימו עליה".

בזמן הרצח איפה האחים היו?
"בעבודה שלהם".

וביום הרצח, היא הייתה בבית?
"שום דבר, אני הלכתי, עבדתי איזה שעה ואז חזרתי הביתה. היא באה אליי אחרי שהבטחתי לה שאני אעשה לה חדר. ישבתי בקומה למטה, היא הביאה מטר מהמחסן, זרקה לידי ואמרה לי 'יאללה קום, בוא נמדוד איך רוצים לעשות את החדר', אמרתי לה, 'בסדר עוד מעט'. היא גררה אותי לקומה השנייה, אמרתי לה, 'בסדר תקראו לאמא ולאחות, תתכננו איך אתם רוצים את החדר'". 

היא סיפרה לך שהיא עם נטיות הפוכות, שהיא לסבית?
"לא, מאז אנחנו לא דיברנו בעניין הזה. אנחנו שיקמנו, התמודדנו עם זה והחלטנו שנעזור לה עם זה. עם כל דבר קשה שיש לה נעזור לה, שתחיה כמו כל בן אדם". 

זירת הירי סמוך לירכא (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הירי סמוך לירכא (צילום: דוברות המשטרה)

אם היא אומרת שהיא לסבית זה משהו שמקובל עליך?
"התמודדנו עם זה. אין ברירה, אלה החיים שלה. מה אני יכול לעשות? מה האחים שלה יכולים לעשות? זה היה קשה אם היא הייתה בחור שהופך לאישה, אבל היא אישה. הילדה שלי הייתה גבר".

היה ידוע שהיא גבר?
"כן. שילכו לחפש מי אלה שירו על העסקים שלנו, ששמו לנו מטען והעיפו לנו את כל הבניין. איפה המשטרה הייתה?"

בכפר אתה בטח יודע מי כועס עליך.
"אף אחד לא כועס עלינו, כל הכפר כולם חברים שלנו". 

הירי והמטען היו בגללה?
"בטוח לא. הממשלה שלנו מחלקת נשק לצעירים. הממשלה שלנו המכוערת". 

הבנים שלך היו בבית, אומרים שהמשטרה מחפשת אותם?
"מי אמר? הם כל הזמן בבית. אף אחד לא שאל אותם שאלה".

סייע בהכנת הכתבה: שי איידלר, 103fm