מפגינים ירקו על שר האנרגיה והתשתיות, חה"כ ישראל כ"ץ לאחר שיצא מכנס בתל אביב, כך לפי דברים שפרסם הערב (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו: "השתתפתי הערב בטקס הדלקת האור במלאת 100 שנים להדלקת החשמל הראשונה בת״א. ממול ניצבו מפגיני החושך שצווחו וגידפו ומסתבר שבסוף גם ירקו. לא אירתע מאלימות המתחזה לדמוקרטיה. אמשיך לבנות את המדינה עפ״י דרכי וחזוני", כתב כ"ץ.

שר החוץ אלי כהן צייץ בטוויטר: "בושה! מגנה את האלימות נגד חברי שר האנרגיה, ומצפה שהדין ימוצה עם העבריינים. מפגיני השמאל חצו מזמן את כל הקווים האדומים ואני קורא ליו"ר האופוזוציה לפיד לקרוא להרגעת הרוחות לפני שיהיה מאוחר".

יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט ח"כ שמחה רוטמן: "אלימות מאורגנת כנגד ממשלה נבחרת. תמשיכו לספר לעצמכם שאתם מפגינים בעד דמוקרטיה".

שרת התחבורה מירי רגב: "אני מגנה בכל תוקף את התקיפה הערב נגד ישראל כץ ומחזקת את ידו. הפרקליטות תתעלם, התקשורת תנרמל והשמאל יחבק את פורעי החוק, אבל אנחנו ננצח. ואני אומרת לכל חברי בימין, מנהיגות נבחנת ברגעים אלה. באנו למשול ולא להתנצל".

חברת הכנסת טלי גוטליב ('הליכוד') רשמה בפייסבוק: "‏אתם מגעילים אותי מפגיני השמאל, אתם והרוק המגעיל שהתזתם על השר ישראל כץ. בוז לכם ולאפס הערכים ואפס הכבוד שלכם לבני אדם. השר כץ, לוחם בצנחנים, שירת גם אתכם בתפקידים ציבוריים רבים, בן לשורדי שואה, מי שמשחר נעוריו פעל לחיזוק המדינה. דיקטטורה זה רק אתם. את צחנת פיכם לא נשכח ולא נסלח".