אירוע קשה אירע היום (חמישי) בסיום האזכרה לחללי מבצע צוק איתן. איילת גולדין, אחותו של סגן הדר גולדין, שנהרג ביום האחרון למבצע וגופתו עדיין מוחזקת בידי חמאס, התפרצה לעבר ראש הממשלה נתניהו בסיום הטקס.

 ״תסתכל לי בעיניים, לאחות שכולה", היא קראה בכאב. "תשע שנים ראש הממשלה, אל תפנה לי גב. מה יש לי בקבר, ציצית ובדים מגואלים בדם? ואח שלי השלם, היפה, מתגולל בעזה. אתה יודע יפה בדיוק איפה ולא עושה כלום. אתה אחראי, ראש הממשלה, בידך האחריות".

בתוך כך, שמחה גולדין, אביו של הדר ז"ל, לא הורשה להיכנס לטקס האזכרה ותועד מוחה מחוץ לגדר.

בטקס האזכרה לחללי המבצע, נאם ראש הממשלה בנימין נתניהו על הנופלים ועל המבצעים האחרונות. "הסבבים הצבאיים בשנים האחרונות מלמדים, שבמלחמה נגד מבקשי נפשנו אין הפוגה ואין רפיון", אמר. "אנו נחושים להגיב על כל ניסיון לפגוע בנו,כפי שעשינו במבצע 'שומר החומות' לפני שנתיים, ובמבצע 'מגן וחץ' בחודש שעבר".

"מאז 'צוק איתן' התעצמנו עשרות מונים: הן בבניין הכוח והן במענה המבצעי למי שמנסה לאתגר אותנו. ישראל סומכת בראש ובראשונה על עצמה – במה שנוגע לביטחונה. אני אומר זאת גם ביחס לניסיונותיה של איראן לפתח ארסנל גרעיני, וביחס להתקפות הטרור של שלוחותה בגבולותינו. אנחנו מתעצמים ומגוונים את היכולות שלנו מול מי שמנסה לאיים עלינו בהשמדה – בזירה אחת, וביותר מזירה אחת – התגובה שלנו, היכולת שלנו, תהיה נרחבת, נחרצת ועוצמתית", סיים.