שרת התחבורה מירי רגב השתתפה היום (שלישי) בכנס ראשי רשויות בעיר דימונה, לאחר סיור בכביש 40 ודיברה על התכניות שלה במשרד התחבורה: "מדינה לא יכולה לדאוג רק למרכז הארץ. אני מקווה שהרכבת הקלה בתל אביב תפעל כבר בסוף החודש. אני לא אאשר את המשך העבודות במטרו אם לא יחברו את קצוות המדינה. פיתוח אילת, פיתוח נמל תעופה, בתי מלון. כשאראה שזה רציני אשחרר תקציבים למען המטרו. לא נקדם עד שנביא בשורה אמיתית לאזרחי מדינת ישראל. כשאתה מחבר את מדינת ישראל, אתה מוריד לחץ מאזור המרכז. הרכבת תעלה גג 2 מיליארד דולר, שימו לב כמה השקענו באזור המרכז, ברכבת הקלה, שבילי אופניים". עוד אמרה רגב: "שמתי 11 מיליון שקלים בכביש 40, שהוא כביש אדום כדי להוביל לכביש דו מסלולי, תאורה כדי לאפשר שם תנועה חופשית". 

בנוגע לשאלת הקמתו של שדה תעופה חדש בישראל, סיפקה רגב הצהרה מפתיעה: "הקמת שדה תעופה בנבטים, יחד עם רכבת מהירה תשנה את פני הנגב. עמדת מערכת הביטחון היא להקים שדה ברמת דוד וכך גם עמדתו של שר האוצר סמוטריץ'. ביקשתי לבדוק אפשרות להקמת שדה תעופה עתידי בים. למדינת ישראל יש נכסים אסטרטגיים, בהם נושא תשתיות תחבורתיות. עד נובמבר אנחנו נציג לראש הממשלה את נבטים, מתי זה יכול לקרות ותקציב. אותו דבר נביא גם לרמת דוד, שם יקח להקים 15-20 שנה ונביא גם אופציה של שדה תעופה בים. בנובמבר צריך לקבל החלטה ולקדם את התכנון".

השרה רגב מתייחסת למכתב היועמ"שית (צילום :ארנולד נטייב)

מירי רגב התייחסה גם למכתב היועצת המשפטית לממשלה שקבעה כי יש להתיר הפגנות בנתב"ג ותקפה: "צריך להבין שבסופו של דבר נתב"ג זה לא איזה קניון ציבורי שבאים לעשות שם קניות. נתב"ג זה נכס אסטרטגי לאומי של מדינת ישראל שצריך להתמודד עם אתגרי תעופה שוטף ועם אתגרי קיצון ומשברים שיש לנו שם. לא יכול להיות מצב שיאפשרו כניסה של מפגינים לתוך הטרמינל. מה אשמים אותם אנשים שרוצים לטוס לחו"ל? למה צריך למנוע מהם להגיע? למה צריך לחסום כבישים? למה ההנחיה של אהרון ברק והיועץ המשפטי לממשלה ב-2005 שאין לחסום כבישים, לא בנתב"ג ולא בבתי חולים, נכונה אז ולא היום? ובמה שונים המפגינים אז והיום? בגלל שהם לא אנשים נכונים מהמקום הנכון? אני אומרת חד וחלק – משילות צריכה להיות והיועצת המשפטית לממשלה צריכה לאפשר לנו לעבוד לפי החוק. מה שהם עושים זה בניגוד לחוק, לאפשר כאוס ואנרכיה, זאת מציאות שאי אפשר לאפשר אותה. אם היועמ"שית לא יודעת לשמור על הסדר הציבורי, שלא תשמש בתפקיד הזה".