כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד גבר בן 49 תושב לוד, זאת בגין סדרת גניבות פרטי האשראי של נשים מת"א בחודשים האחרונים ושימוש בהם באלפי שקלים. 

חשד להתעללות בפעוטות בגיל שנה עד שלוש: גננות מחדרה נעצרו

שלח מכתב עם כדורי רובה: תושב המרכז יואשם בסחיטה ואיומים

על פי החשד, בחר החשוד כקרבנות נשים מבוגרות, חלקן קשישות, ארב להן במקומות בהן השתמשו בכרטיס האשראי, בסמוך לכספומט או בסמוך לקופת התשלום העצמי בסופר, הציע להן עזרה וניצל את תמימותן על מנת לצלם את פרטי כרטיס האשראי שלהן כדי לבצע בו, מאוחר לכך, עסקאות בסך כולל של אלפי שקלים.  

החקירה החלה בעקבות תלונה של בעל עסק, שוטר בעברו, אשר פנה למשטרה לאחר שהתנהלות החשוד עוררה את חשדו. במסגרת החקירה, הצליחו חוקרי תחנת לב ת"א לקשור את החשוד לשלושה אירועים, בהם על פי החשד, השיג את פרטי  כרטיסי האשראי וביצע בהם עשרות עסקאות של מוצרי מותרות, על חשבון הקורבנות בעסקים השונים. 

באחד המקרים ניגש לאישה בת 68 שניסתה למשוך כסף בכספומט ברחוב הרצל בת"א, הציע לעזור לה למשוך את הכסף באמצעות הכרטיס, ניצל זאת כדי לצלם את פרטי הכרטיס ומספר דקות לאחר מכן ביצע עסקאות בבתי עסק בסך של כ-1700 שקלים.  

בפעם אחרת פנה לאישה בת 58 שביצעה קניות בסופר ברחוב פנקס בעמדת השירות העצמי, הציע לסייע בתפעול האשראי, צילם את פרטי הכרטיס ושעה לאחר מכן ביצע עסקאות בבתי עסק בסך של כ-2500 שקלים. 

בנוסף לכך, במהלך שבוע אחד ביצע החשוד עסקאות רבות בסך כולל של כ-13,500 שקלים, על חשבונה של קשישה בת 74, באמצעות פרטי האשראי שלה. 

עם סיומה של החקירה הגישה השבוע יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א כתב אישום כנגד הנאשם, הכולל שלושה אישומים בעבירות נטילה ושימוש רכיב חיוני באמצעי תשלום ושימוש בו, וכן בעבירות של קבלת דבר במרמה. כמו כן, הוגשה בקשת מעצרו עד תום ההליכים.