אלראי קפאח, תושב נוקדים כבן 35, נפצע היום (ראשון) באורח בינוני מירי מרכב חולף סמוך לצומת תקוע. המועצה האזורית גוש עציון עדכנה באשר למצבו של הפצוע ומסרה כי מצבו יציב והוא נמצא בהכרה, עבר הדמיה ונכנס לחדר הניתוח. מצבן של בנותיו רחל ואביגיל בנות ה-14 וה-9, שנפגעו מרסיסים באירוע, מוגדר קל.

פיגוע בצומת תקוע (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

צח"י נוקדים, האגף לשירותים חברתיים וצוותי המועצה מלווים את המשפחה והיישוב. ראש המועצה שלמה נאמן נמצא עם בני המשפחה בבית החולים ומקבל עדכונים מצוותי הרפואה ומצוותי החירום ביישוב.

נאמן מסר כי "בעזרת השם שמענו מבית החולים לפני דקות אחדות כי אלראי יצא מכלל סכנה וכעת הוא עובר סדרת ניתוחים. אני מודה לכוחות ההצלה שפעלו במהירות ומקווה שכוחות הביטחון יסגרו בהקדם חשבון עם המחבלים. המועצה כולה וצוותי החירום מלווים את המשפחה ואת תושבי נוקדים".

קפאח נשוי לבתם של בני הזוג דב ורחל קול ז"ל, שנרצחו בפיגוע הירי שאירע ביולי 2005 בציר כיסופים היוצא מגוש קטיף, סמוך לגשר מור. השניים, תושבי ירושלים, ביקרו במהלך השבת בבית בני משפחה ביישוב גני טל והיו לנרצחים האחרונים בגוש קטיף לפני ביצוע תוכנית ההתנתקות. באירוע נפצעו גם חמישה אנשי כוחות ביטחון ואזרחים.

דב ורחל קול ז''ל (צילום: פלאש 90 רפרודוקציה)
דב ורחל קול ז''ל (צילום: פלאש 90 רפרודוקציה)

בעקבות פיגוע הירי תוגבר היישוב בכוחות אבטחה ולוחמי כיתת כוננות. כמו כן הציר מתקוע לירושלים נחסם לסירוגין ובציר הנוסע למערב הגוש מורגשים עומסי תנועה כבדים.