לא מעט מותגים בינלאומיים מתחילים להיות משווקים בישראל במהלך הקיץ. קבוצת קניוני עופר רחובות הודיעה על פסטיבל קיץ יפני ראשון, שיתקיים ב־6־24 באוגוסט. הפסטיבל ייערך במתחם מעוצב ומסוגנן בהשראת גינה יפנית, עם מגוון פעילויות, סדנאות ואירועים עם ארבע פינות יצירה לכל המשפחה. עוד נמסר כי הפסטיבל יכלול פינת אוריגמי, הרכבת מניפות בעיצוב עצמי, הכנת סושי מבצק סוכר ועוד.

האירוע יתקיים בקומה השנייה בקניון עופר רחובות, ברחבת השופרסל, והפעילות פתוחה לקהל הרחב ללא עלות. בנוסף, חברת מוצרי המזון מקסיקו ישראל טרייד מתחילה בשיווק מגוון מוצרי המזון המקסיקניים שבבעלותה גם ברשתות השיווק. עד כה הם שווקו באתר החברה בלבד.
מדובר במותג הקרקרים Sanissimo, מותג הרטבים Cholula, מותג חטיפי הצ'יפס Sabritas, מותג הטורטיות Ochoa, מותג הסלסות, הממרחים והרטבים Carey, מותג הממתקים Lucas, מותג החטיפים Nopalia ועוד.

המוצרים משווקים בימים אלה ברשתות השיווק רמי לוי, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, ויקטורי, קרפור, AM:PM ועוד. כמו כן, ניתן לרכוש את מגוון המוצרים באתר החברה. בעלי החברה אליהו בטיש אמר כי "מקסיקו ישראל טרייד ייבאה בשנתיים האחרונות את מגוון מוצריה, שנמכרו בלעדית באתר החברה. כעת הפעילות מתרחבת ומגוון מוצרי המזון משווקים גם באמצעות רשתות מובילות".