מחאת מתנדבי המילואים נגד הרפורמה המשפטית מתרחבת: כעשרת אלפים מתנדבים נוספים הודיעו הערב (שבת) על הפסקת התנדבותם בשל המשך חקיקת הרפורמה המשפטית. 

מאות קצינים הצטרפו למחאה; הרמטכ"ל: "הקריאות לאי התייצבות פוגעות בצה"ל"
בכיר בממשלה תוקף: "לא יכול להיות שלא נעביר את החקיקה, לא נכנע לתכתיב צבאי"

"אנחנו ניצבים באחד הרגעים הקשים ביותר בתולדות המדינה. היום כולנו מייצגים 10 אלפים חיילים מילואים שאומרים לממשלה - האחריות לחורבן בית שלישי עליכם. כבר חודשים ארוכים אנחנו בשטח. עשינו הכל כדי להגן על המדינה, כדי לא להגיע לרגע הזה. עד כאן. אם אתם רוצים אותנו אתכם - אנחנו קוראים לכם לעצור את החקיקה. ביטול עילת הסבירות היא לא תיקון, אלא מתן כוח בלתי מוגבל לממשלה. נשרת את הממלכה ולא את המלך. הגבול שעובר בין דמוקרטיה לדיקטטורה הוא החשוב ביותר עליו שמרנו עד כה. שינוים עושים בהסכמה רחבה, לא במחטף", מסרו במסיבת עיתונאים מיוחדת. 

מוקדם יותר, כמאה ראשי מוסד, ראשי שב"כ, רמטכ"לים, אלופים וראשי אגפים במוסד ובשב"כ בדימוס שלחו היום לראש הממשלה נתניהו מכתב תמיכה במחאה והודיעו על השעיית ההתנדבות משירות מילואים בכל המערכות שהם משתייכים אליהם, אם החקיקה לא תפסק.

"אנו ראשי המוסד והשב"כ רמטכ"לים, אלופי צה"ל במילואים ראשי אגפים במוסד ובשב"כ, רואים בך את האחראי הישיר לפגיעה הקשה בצה"ל ובביטחון ישראל," כתבו הבכירים לנתניהו והבהירו כי הם "מצפים מנתניהו לקחת אחריות, לעצור את החקיקה, ולהתחיל תהליך של הידברות ושינויים רק בהסכמה רחבה בעם ובכנסת ישראל". 

על המכתב חתומים בין היתר 3 רמטכ״לים לשעבר: ברק, יעלון וחלוץ; 4 מפכ״לים לשעבר: אסף חפץ, שלמה אהרונישקי, רפי פלד ומשה קראדי; 5 ראשי מוסד לשעבר: נחום אדמוני, אפרים הלוי, שבתי שביט, דני יתום ותמיר פרדו; 3 ראשי שב״כ לשעבר: כרמי גילון, יובל דיסקין ונדב ארגמן; ו-2 נציבי שב״ס לשעבר: בני קניאק ואהרון פרנקו.