בתום כינוס לילי, פורום העסקים הודיע אמש על שביתה במטרה להביא לעצירת חקיקת הרפורמה המשפטית וחזרה להידברות והסכמות. בין היתר, מדובר על רשת קניוני עופר, עזריאלי וביג, וגם מובילי מחאת ההייטק הודיעו שיצטרפו לשביתה. סופרים, רשתות פארם ובנקים צפויים להישאר פתוחים במתכונת חלקית. 

בכיר במגזר העסקי: "נתניהו אמר שהוא קרא ללפיד וגנץ - והם לא באים"

עם זאת, תושבים רבים הביעו את זעמם ותסכולם בעקבות ההחלטה. רונית, תושבת באר שבע, סיפרה ל'מעריב': "ה לא בסדר שמתחמי הקניות מחזיקים את התושבים כבני ערובה. אלו ימי חופש. אנשים רוצים לצאת. משפחות עם ילדים. יש קניות וסידורים. אותנו לא מעניין הפגנה כזו או אחרת. אנחנו רוצים לצאת מהבית כבני חורין. באופן אישי. אני לא חוזרת לקנות במקום בו אני לא רצויה. כך היה בקורונה וכך יהיה עכשיו".

תושב באר שבע שבחר לא להגיע למתחמי הבילוי אמר: "אין מה להגיע אם סוגרים את המקום. אני באופן אישי מתנגד לסגירה, אני חושב שעצם הסגירה היא דיקטטורה בעצמה. בנוסף פגיעה אנושה בכל בעלי העסקים שנמצאים במרחב תחת הביג". אדהם, תושב חורה סיפר: "הגעתי לעשות קניות לילדים כי הם עכשיו בחופש, לצערי הכל היה סגור. שביתה זאת זכות שמעוגנת בחוק, זו זכותם גם אם אני לא מסכים איתם. לא האמנתי  שזו תהיה שביתה כזאת רצינית, צפיתי שחלק גדול מהחנויות יהיו פתוחות".

אליאור לוי, פעיל במחאות בעד הרפורמה המשפטית אמר: "הגענו לביג היום על מנת למחות בגלל שכל אחד חושב שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. אין דין ואין דיין וכל אחד מרגיש שהוא אלוהים. הם לא מוכנים לקבל את מה שהעם בחר והם החליטו לסגור את הביג. בגלל שהסרנו את המחסומים הזמינו לנו משטרה. נאמר לנו על ידי השוטרים שאם לא נעזוב את המתחם אנחנו ניהיה מעוכבים לתחנה".