טענות סותרות: באחד הפוסטים המדוברים ביותר במהלך השעות האחרונות, טענה אישה כי בנה הותקף אתמול ע"י שוטר, במהלך המחאות בתל אביב נגד הממשלה והחקיקה המשפטית. "זה הבן שלי. הוא בן קצת יותר מ-18. נעצר הלילה באיילון. הוא לא עשה יותר מדי. לא התפרע, לא קילל. הוא הפגין למען הדמוקרטיה. אחרי שאזקו אותו, לקחו אותו הצידה והכניסו לו מכות. תגדילו את התמונה. היא מזעזעת", כתבה. 

החלטה דרמטית: בית הדין לעבודה הוציא צו מניעה לשביתה במערכת הבריאות
היועמ"שית: "נתניהו עשה שימוש לרעה בכנסת כדי לשפר את מצבו המשפטי"

עוד הוסיפה: השוטר 'המקסים' שרואים בתמונה, דופק לו אגרוף בפרצוף, גם לחש לו כל הדרך שהוא יאנוס את אמא שלו. אחכ אמיתי ביקש מים משוטר אחר. השוטר הרים אותו באויר וזרק אותו על הרצפה. דפק לו שוב מכות. אני גאה בבן שלי".

עם זאת, במשטרת ישראל טענו, כי לא התרחשה כלל תקיפה, וכי הצעיר שנצער פעל לגרום נזק למכת"ז שהייתה במקום: "בשום פנים ובשום שלב החשוד לא הוכה באמצעות אגרופים ולא בכלל. במהלך הפרות הסדר בכביש 20 הבחינו השוטרים בצעיר, שמנסה לדחוף דברי פלסטיק שנזרקו על השוטרים אל מתחת לגלגלי מכלית ההתזה על מנת לשבש את עבודתה".

"השוטרים שהבחינו במעשיו עצרו את החשוד אך זה החל להתנגד וניסה להכשיל את המעצר ובתוך כך נפל יחד עם השוטרים. במהלך הובלתו לניידת המשטרה צעק בפניהם של השוטרים תוך כדי שיוצא רוק מפיו ומגיע לפניו של השוטר שניסה להסית את פניו הצידה על מנת להימנע מהרוק", הוסיפו.