כתב אישום הוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום נגד דינקו קפליו (50) מאור יהודה, לאחר שלפני כשנה נהג באופן רשלני וגרם לתאונת דרכים קטלנית בה נהרגה טל היימן, קצינת נפגעים בת 21 מקיבוץ בית קמה.

מכתב האישום שהגיש עו"ד ואדים סיגל עולה כי בשעות הלילה המוקדמות, נהג דינקו בכביש 239, כאשר באותה העת, נהגה המנוחה ברכבה בכיוון ההפוך לכיוון נסיעתו. במהלך נסיעתו סטה דינקו עם רכבו שמאלה בצורה אלכסונית, חצה את קו ההפרדה הרצוף שבמרכז הכביש, עבר לנתיב הנסיעה הנגדי ופגע ברכבה של המנוחה. מעוצמת ההתנגשות, רכבה של המנוחה עלה על מעקה הבטיחות ורכבו של דינקו סטה ימינה ונעצר בהמשך הכביש בנתיב נסיעתו המקורי. כתוצאה מהתאונה, המנוחה נחבלה חבלות קשות, אושפזה בבית-החולים, כשהיא מורדמת ומונשמת, ועברה ניתוח, אך לאחר יומיים נפטרה עקב החבלות שנגרמו לה בתאונה. 

במקביל לכתב האישום הוגשה בקשה לפסילת רישיונו עד תום ההליכים, במסגרתה ציין עו"ד סיגל כי: "אופן נהיגתו של המשיב, אשר נהג ברכבו ברשלנות ותוך הפרת חובותיו כלפי המשתמשים האחרים בדרך – יש בו כדי להעיד, כי המשך נהיגתו יהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה".

לדינקו יוחסו עבירות של גרימת מוות ברשלנות, נהיגה ברשלנות וגרימת חבלה של ממש וכן עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף (בשל עקיפה שביצע דינקו בסמוך למועד התאונה, במקום בו יש קו הפרדה רצוף).