משה תורג'מן בן ה-37 שנפצע היום (שלישי) מירי בזרועו בפיגוע במעלה אדומים, סיפר על רגעי האימה: "הייתי משעה שלוש וחצי בתספורת של בחור, בדיוק הגיע לקוח טוב שלי קצין במג"ב, התיישב, שמענו ירי וראינו אנשים רצים בחוץ הסתכלנו שמאלה, לא ראינו אף אחד. התחלנו לרוץ לכיוון שהפנו אותנו אנשים, רצנו בטירוף, ככל הנראה עברתי ממש מול המחבל" אמר תורג'מן, המאושפז בבית החולים הדסה הר הצופים.

"דרכתי את האקדח וצעקתי לו לעצור": קצין מג"ב על רגעי הנטרול הדרמטי

משה תורג'מן מעיד (צילום :דוברות הדסה)

הוא הוסיף: "היה מול וסט של העירייה או איזשהו וסט זוהר. לא ייחסנו לזה חשיבות, עברנו אותו. אנשים מהחלונות צעקו לנו: 'זה הוא, זה הוא', רצנו בחזרה למטה, הוא ירה בי ופגע לי ביד ועוד בחור שהיה לידי נפגע ברגל. הקצין שהיה לידי המג"בניק הגיבור חיסל אותו בשניות. יצאנו בנס".

בשיחה עם 'מעריב', הרחיב תורג'מן: "אני עובד במספרה הזו כבר 25 שנה. והמג"בניק מסתפר אצלי עוד מלפני שהתגייס. כבר שנים. הוא יצא גיבור, חתר למגע, חיסל מהר את המחבל ובכך מנע פיגוע הרבה יותר קשה. המחבל רצה לעשות פיגוע המוני. התחבא בשיחים וחיכה לעוד כוחות ולמשהו רציני אבל למזלנו הוא באמת חוסל מהר. זאת פעם ראשונה שאני נמצא במצב כזה, לא הייתי בעבר בזירת פיגוע, לא היו פיגועים בתוך העיר".

איך שומרים על קור רוח?
"שמענו צעקות פיגוע פיגוע ומיד יצאנו החוצה. לא קלטתי שזה פיגוע ירי. אחרי זה שמעתי עוד ירייה. רצנו לעבר הירי ועברנו ככל הנראה ליד המחבל. הוא היה עם אפוד והייתי בטוח שהוא מהצוותים של העירייה והכוחות במקום. הוא התחבא מאחורי השיחים ושמעתי פיצוצים. אחר כך הרגשתי את היד שלי עם זרמים וראיתי שכולי דם".

אתה חושש לחזור למספרה?
"לא, מבחינתי לחזור כבר עכשיו, יש לי עוד מלא לקוחות שמחכים לי".

כזכור, חמישה בני אדם נפצעו, אחד באורח קשה והשאר בינוני, בפיגוע ירי סמוך לקניון מעלה אדומים. המחבל, הנד אל מזארעה, בן 20 מעזריה, שעבד בשנים האחרונות בעיריית מעלה אדומים כעובד ניקיון במתנ"ס הקהילתי, נוטרל.