היום פורסם (שלישי) כי כתב אישום הוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום נגד דינקו קפליו (50) מאור יהודה, לאחר שלפני כשנה נהג באופן רשלני וגרם לתאונת דרכים קטלנית בה נהרגה טל היימן, קצינת נפגעים בת 21 מקיבוץ בית קמה. דנית היימן, אמה של טל, הגיבה על כתב האישום.

"יצאנו בנס": אחד מהפצועים בפיגוע במעלה אדומים מספר על רגעי האימה
לוחם לשעבר הצית את עצמו בנתניה; משרד הביטחון: "סבל ממחלת נפש שאינה קשורה לשירותו"
 
מכתב האישום, שהגיש עו"ד ואדים סיגל, עולה כי בשעות הלילה המוקדמות, נהג דינקו בכביש 239, כאשר באותה העת, נהגה המנוחה ברכבה בכיוון ההפוך לכיוון נסיעתו. במהלך נסיעתו סטה דינקו עם רכבו שמאלה בצורה אלכסונית, חצה את קו ההפרדה הרצוף שבמרכז הכביש, עבר לנתיב הנסיעה הנגדי ופגע ברכבה של המנוחה. מעוצמת ההתנגשות, רכבה של המנוחה עלה על מעקה הבטיחות ורכבו של דינקו סטה ימינה ונעצר בהמשך הכביש בנתיב נסיעתו המקורי. כתוצאה מהתאונה, המנוחה נחבלה חבלות קשות, אושפזה בבית-החולים, כשהיא מורדמת ומונשמת, ועברה ניתוח, אך לאחר יומיים נפטרה עקב החבלות שנגרמו לה בתאונה. 

"אנחנו נעמוד ולא נוותר", אמרה האם למעריב. "הנהג לא סטה... כבר בצומת בית קמה, הוא עקף רכב בקו הפרדה לבן במהירות מטורפת, המשיך בנתיב ונכנס בטל בכל הכוח. הוא רצח אותה... וגם כל העדים על מצבו שהיה מסריח מאלכוהול....".

"אנחנו לא נוותר", הוסיפה, " ונעמוד מול המחדלים שקרו ונגד הרוצח המטורף, שמחר יכול להרוג משפחה נוספת". 

במכתב ששיגרה המשפחה ביוני האחרון, ובו ביקשה את התערבותם של שר הבטחון יואב גלנט, שר בטחון לאומי איתמר בן גביר והרמטכ"ל הרצי הלוי, נכתב: "לפני יותר משנה התהפך עלינו עולמנו...ילדתנו, בתנו האהובה - טל היימן נהרגה בתאונת דרכים... 3 דקות מהקיבוץ, בעת נסיעתה בכביש 293, נהג מטורף שעקף במהירות בקו לבן בצומת בית קמה המשיך בנסיעתו ונכנס בנתיב הנגדי בו נהגה טל ופגע בה בצורה כה קטלנית ונוראה. 17 מנות דם ניתנו לטל! הנהג נכנס בה כה חזק שכל איבריה הפנימיים נקרעו!"

"אנחנו 13 חודשים לאחר התאונה הנוראה, בה חיינו הפכו לגיהנום, לכאב שאין לו מילים, שאין לו מזור. אני פונה אליכם כמי שעומדים בתפקידכם ואמונים על הבטחון, אנו כהורים שכולים לא יודעים את נפשנו מכאב ובמהלך השנה פגשנו בצורה הכי כואבת, מתסכלת, בוטה ולא הוגנת את הזילות, חוסר הטיפול, לוחות זמנים לא ברורים, שחיקה של אנשים שנוגעים בדיני נפשות. תשובות שונות והימנעות ממענה בגין החקירה של הנהג הרוצח במשטרה ולצערנו גם עם העברת התיק לפרקליטות".