ינון מגל וחיים לוינסון הגיעו הבוקר (ראשון) אל אולפן רדיו 103FM כדי לדון בענייני היום, ואת שיחתם פתחו בדיון סביב התכתבותו בשבת של לוינסון, אשר התחזה לבן דודו של אחד המעורבים בקטטה בין נערי גבעות לפלסטינים, והתכתב עימו, כאמור, במהלך השבת.

דובר לשעבר של ח"כית מעוצמה יהודית נעצר בחשד להרג הפלסטיני בכפר בורקה
עימותים אלימים בין ישראלים לפלסטינים סמוך לשכם; דיווח: פלסטיני נורה למוות 

"הבנתי שאתה לא נחת, הטרלת את המתנחלים, מה חשפת? מה רצית להוכיח?", שאל מגל. לוינסון השיב: "גם אני שואל את עצמי, נדרשתי לאירוע. מישהו הפנה את תשומת ליבי לילד. אם תעניין היטב תראה שצילום המסך הוא מאייפון, ואני, יש לי גלקסי. כל אלה שמטיפים לנו על יהדות בסוף לא שומרים שבת. אמרתי בשביל הדחקה אני אסמס לו, נראה אם הוא באמת עונה בשבת. חבר שלו ענה ואז אמרתי לעצמי – מה קרה לשמירת שבת? איזה צביעות".

בנושא הוויכוח סביב מאחז עוז ציון והעימותים באזור, אמר מגל: "אתם מאמצים את הנרטיב של המחבלים". לוינסון הדגיש: "אני אסביר לך את האירוע. מקימים מאחז, עוז ציון, באופן פרוע על אדמות של ערבים. אחרי זה אי אפשר לפנות". 

ינון: תהה כיצד עמיתו יודע למי שייכים השטחים, והוא הסביר: "אם אדם פולש לשטח לא שלו, זה יותר חמור אם זה של המדינה ולא של אנשים". ינון השיב: "אתה בצד של הרוצחים, בצד של הערבים". לוינסון הגיב כי "אם זה להיות בצד של לימור סון-מלך או של הערבים – אני בצד של הערבים".

"אני בצד של אלה שמקריבים מעצמם למדינת ישראל", אמר מגל. אתה מסנג'ר על הפורעים, על הרוצחים. אתה כופר, שונא יהודים. התגייסת לצד ששונא יהודים ואתה משרת אותו. אנשים שזורקים הומואים מהגגות, אתה מעדיף שהילדים שלך יהיו מוסלמים".  

לוינסון ענה: "אתה התגייסת לכהנא על מלא. נהיית פאשיסט יהודי ואני אוהב אדם באשר הוא אדם, אפילו אותך אני אוהב". מגל השיב: "זה חוסר המודעות של השמאל. אתה אומר שאתה אוהב אדם אבל שונא אנשים".

סייע בעריכה: שי איידלר 103fm