איציק סעידיאן מימן בעצמו את קבורתו של בר כלף, הצעיר שהצית עצמו למוות לאחר שלא קיבל הכרה כנכה צה"ל - כך נודע היום (ראשון) לוואלה. כלף הובא למנוחות ביום שישי, בבית העלמין במושב אביחיל שבעמק חפר. מאות ליוו את הלוחם בן ה-33, שהצית את עצמו שלושה ימים קודם, בדרכו האחרונה.

טרגדיה: נפטר מפצעיו בר כלף שהצית עצמו לאחר שלא קיבל הכרה כנכה צה"ל
משפחתו של הלוחם שהצית את עצמו מתקשה לעכל: "מפורקים, כולם בזעזוע"

ביניהם צעד גם סעידיאן, שהצית את עצמו לפני שנתיים מול משרדי אגף השיקום של משרד הבטחון, לאחר שבקשתו להכרה כהלום קרב נדחתה שוב ושוב. סעידיאן היה על סף מוות ועדיין נמצא בתהליך ארוך של שיקום. סעידיאן פרץ בבכי והניח על קברו של בר זר פרחים עליו כתובה מילה אחת, "סליחה".

בר כלף ז''ל  (צילום: צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק 'סיכוי שווה')
בר כלף ז''ל (צילום: צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק 'סיכוי שווה')

גם לאחר מותו, עברה משפחתו של כלף סבל. אמו, שנמצאת במצוקה כלכלית קשה, ביקשה לקבור אותו בנתניה, עיר מגוריה, והמקום שבו גר לפני מותו. חברה קדישא דחתה את בקשתה, כיוון שברישומי משרד הפנים מופיעה כתובתו בתל אביב ולכן נדרשה המשפחה לשלם 42,000 שקלים כדי להביאו למנוחות בנתניה.

האם החלה לאסוף תרומות ובסיוע שר הדתות, מיכאל מלכיאלי, נמצאה עבורו חלקת קבר בבית העלמין באביחיל, הסמוך לנתניה, ובמחיר מופחת. ממידע שהגיע לידי וואלה עולה, שהסכום הכולל ששולחם עבור חלקת הקבר של כלף ז"ל וחלקת קבר נוספת לידו, כולל האמבולנס שהביא אותו לבית העלמין, עמד על 6994 שקלים בלבד, ומי ששילם אותו היה איציק סעידיאן בעצמו.