שלושה בני אדם נפגעו הלילה (בין שלישי לרביעי) מירי חולף שבוצע מרכב אחר בסמוך למחלף להבים, בזמן שהם שהו ברכבם. שניים מהם, שריף אניס שיח' אל-עיד ואיברהים נידאל שיח' אל-עיד, נפצעו תחילה באורח אנוש אולם מותם נקבע מאורח יותר בבית החולים סורוקה. 

אחד מהניצולים סיפר ל'"מעריב" כי "אח שלי הלך ואבא שלי הלך ב-2017. ריססו אותנו. הם היו מאחורינו והתחילו לירות מהחלון. ראיתי את אלוהים. לא מכיר את מי שירה, הם היו רעולי פנים. מה זה יעזור שאני אדבר". ראש העיר רהט  עטא אבו מדיעם התייחס גם הוא לאירוע וטען כי מדובר בסכסוך דמים שבטי שמתגלגל כמה שנים בעיר.

"לו המשטרה היתה מצליחה לפענח את המקרים הקודמים, לא הינו במצב הזה כיום. רהט עיר לתפארת, מה שמפריע לתושבים זה ריבוי מקרי הרצח ללא פענוח. אין מספיק תקנים במשטרה ברהט, לאן נעלמו 80 מיליון שקל לתוספת כח אדם למגזר הבדואי לפי החלטת הממשלה 127? אפס ניצול, אין גיוס שוטרים. 16 שוטרים במשמרת בעיר רהט לא יביאו תוצאות כמתבקש בשטח 45 אלף דונם עם אוכלוסייה 80 אלף תושבים.  חייבים לחזק את המשטרה, יותר מצלמות בעיר ואני מודה שיש מחדל בפרויקט הזה", טען.

 אבו מדיעם סיפר על אירוע נוסף שהתרחש בעירו במהלכו, כך לטענתו, נשרף אוהל במוזיאון הבדואי שטרם נפתח למבקרים ומסכים וויטרינות נופצו. "זה נזק במאות אלפי שקלים, כל העיר כעסה על כריתת ארבעה עצים לפני שבוע על הכביש הראשי.  טרם נעצרו חשודים, מצפים מהמשטרה לקיים חקירות יסודיות".