המחאה נגד הרפורמה המשפטית: בשבועות האחרונים כמה מפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט, חברים בארגון "אחים לנשק", דיווחו כי רישיון הנשק שלהם נשלל בשל חקירות שנפתחו נגדם בעקבות השתתפות בהפגנות. העיתונאי דן מרגלית שוחח היום (ראשון) על הנושא עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM ותהה: "כמה נערי גבעות שנחקרים התבקשו להשיב את נשקם למשטרה? אף אחד".

"קבוצת המוחים הם קצה הקרחון": האם מחאת רופאי המילואים תחריף?
גלנט: "מנסה להשיג פתרון לבעיית הכשירות, לא אתן יד לפגיעה בצה"ל"

לדבריו, "כל האנשים שהתבקשו למסור את נשקם או קיבלו הוראה למסור את נשקם שיש להם כחוק והם אנשים שממלאים תפקידים בכירים בצה"ל במילואים. הם לא היו עם הנשק בעת ההפגנה, והמשטרה התנכלה להם".

הוא הבהיר: "אני ממש לא קורא לאנשים להפר את החוק. אני אומר 'תלכו על זה לבג"ץ'. אתמול ניגש אלי אדם אלמוני, הוא אמר לי 'תשמע, גם אתה לא מבין מה הולך. מה שבן גביר עושה, הוא מתכונן למלחמת אזרחים והוא רוצה להשאיר את הצד שממול עם פחות נשק'".

ממשטרת ישראל נמסר: "כל ניסיון לייחס שלילת רישיון רק על רקע היותו של בעל הרישיון מפגין נטולת כל יסוד ואין לה בסיס. במסגרת פעילות המשטרה לשמירה על שלום הציבור וביטחונו, המשטרה בודקת במערכות המידע המשטרתיות העומדות לרשותה את מסוכנות בעל הרישיון לנשק בבואה לקבוע על חידושו או ביטולו. ככל שמתקבל מידע אודות מחזיק הרישיון, הוא נבחן בהתאם, תוך איזון בין הצורך התעסוקתי שלו לבין שמירה על שלום הציבור".