הלוויתה של בת ה-6 מבאר שבע, שנהרגה אתמול בתאונת הדרכים בכביש 90, נערכה היום (ראשון) בבית העלמין בעיר מגוריה בנוכחות עשרות חברים ובני משפחה. במהלך הלווייתה, אמה התקשתה להיפרד: "למה עזבת אותי? למה אלוהים לקח לי אותך? חיים שלי, לא רוצה לחיות כאן בלעדייך. אפילו לכתה א' לא הספקת ללכת. אמרת שלא תעזבי אותי בחיים, שאת רוצה להיות כמוני. עכשיו אני רוצה להיות כמוך, באדמה". 

ילדה בת שש נהרגה בהתהפכות רכב בכביש 90, אחיה נפצע קשה

גם האב, שנהג בעת התאונה וחשוד בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, הגיע לבית העלמין בבירת הנגב כדי לנכוח בטקס קבורת ביתו. עם זאת, נתקל האב בצעקות מצד המשפחה של האם, והועבר לחלק האחורי של המתחם, נכח בטקס הקבורה ונצפה בוכה ומתקשה להיפרד גם הוא.

זירת התאונה בכביש 90 (צילום: דוברות המשטרה)
זירת התאונה בכביש 90 (צילום: דוברות המשטרה)

כזכור, בת השש נהרגה אמש בהתהפכות רכב בכביש 90, סמוך לצומת סמר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהועזקו למקום, נאלצו לקבוע את מותה בזירה והעניקו טיפול רפואי לשני פצועים נוספים, אחיה בן התשע, שנפצע באורח קשה, והאב, בן ה-42 שנפצע באורח בינוני. השניים פונו להמשך טיפול רפואי לבית החולים סורוקה.

כוחות משטרה שהגיעו לזירה פתחו בחקירת נסיבות האירוע ועל פי חשד המשטרה, הילדה לא הייתה חגורה ואביה, שסרב להיבדק, היה תחת השפעת אלכוהול.