א', אב לחמישה, תושב הצפון בשנות ה-60 לחייו, זכה בהגרלת הדאבל לוטו בשבוע שעבר ב-11.3 מיליון שקלים. הזוכה שנוהג להשתתף בהגרלות הלוטו באופן קבוע, סיפר כי בערב ההגרלה אירח בביתו חבר ולא היה פנוי לצפות בהגרלה בשידור חי. "מכיוון שלא הייתי לבד, הפעם רשמתי על פתק את המספרים שהוגרלו, ורק אחרי שאותו חבר הלך חזרה לביתו, התפניתי לבדוק את הטפסים שברשותי".

"העיקר שהילד לא יתבייש": העמותה שמסייעת להורים שידם אינה משגת
עם שלום חנוך ואביב גפן: אריאל זילבר חוגג 80 במופע מיוחד

א' בדק את הטופס הרגיל שלא הניב זכייה. "המשכתי את הבדיקה עם הטופס השני", שיחזר. "ואז הבנתי שזכיתי בפרס הראשון. לא היה לי מושג בכמה זכיתי, ואם אני מתחלק בפרס. שמתי את הטופס 'במקום בטוח' והלכתי לישון, או יותר נכון – ניסיתי ללכת לישון".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

באותו הלילה קיבל א' החלטה: "עד שהכסף לא יופקד בבנק, אני לא מספר לאף בן משפחה. מזכיר שבאותו רגע לא היה לי מושג בכמה זכיתי, רק ידעתי שזכיתי".

מאז הגילוי על הזכייה, הוא מספר: "כבר כמה ימים רצוף אני מגיע לעבודה עם חיוך מאוזן לאוזן, ולאף אחד אין שמץ של מושג למה אני במצב רוח מרומם במיוחד".

לדברי הזוכה, הוא נקלע לקשיים כלכליים בזמן המשבר העולמי ב-2008. "ברגע שהצלחתי להרים את הראש מעל המים קיבלתי החלטה, להתנהל באופן אחראי בכל הנוגע לכספים וחסכונות", סיפר. "זו הסיבה, שבאופן שקול מאוד אמשיך להתנהל הלאה. מה שבטוח, הכסף ישמש אותי ואת בני המשפחה הגרעינית. אוכל לסייע לילדים לרכוש נכסים ולהתפתח בחיים".