נס בחוף באשדוד: חמישה ילדים טבעו למול עיני אמם שזעקה לעזרה בחוף "גיל", הילדה הקטנה בת 6 בלבד. קבוצה של גולשים שהיו במקום הצילו אותם בים סוער, תוך כדי שסיכנו את חייהם. 

שני, שנסחפה במים יחד עם אחיה סיפרה ל"מעריב": "נכנסו למים ואחותי הקטנה נכנסה גם וראינו שהיא לא מצליחה לעמוד ואז קלטנו שאנחנו בתוך מערבולת ונסחפנו גם אנחנו. הגלים היו מטורפים, חשבנו שאנחנו מתים. ואז בנס הגיעו קבוצת גלשנים שהצילו אותנו בנס. אני כמעט קיבלתי התקף לב, היה פחד אימה. הייתי בטוחה שאני מתה. ניסיתי להיתלות על אבנים. מזל שהגלשנים היו שם, הם ממש נאבקו בגלים. היינו חמישה ילדים. אנחנו מירושלים, הלכנו ליום כיף באשדוד וסתם רצינו לשים רגלים במים, אבל ברגע שאחותי הקטנה בת ה-6 נכנסה למים והחלה להיסחף נכנסו להציל אותה ונקלענו גם אנחנו למערבולת"

אבי לוי, אחד הגולשים שהציל ילדה בת 6 סיפר: "שמעתי צעקות מהסלעים, יש סירקולציה של מים. פתאום הסתכלתי שכמה ילדים בעומק וילדה התחילה לשקוע. הגעתי בשנייה האחרונה, היא צללה למטה, משכתי אותה מלמטה לגלשן, הם היו ילדים קטנים. מזל שהיינו כמה גולשים, כולם נרתמו לעזור. הסחף לקח אותנו גם. אני חטפתי מכות רבות, זה היה חילוץ מאוד קשה, אבל לא חשבנו על הסכנה היה חשוב להציל את הילדים. היה לנו ממש נס, אין לתאר את ההרגשה הזאת. האמא לא הפסיקה לבכות, היא כבר דמיינה את ההלוויות של הילדים שלה. זה כמעט נגמר באסון, נתנו הכל כדי למנוע את האסון, אחד הגולשים שבר את האף אבל העיקר הצלנו את כולם".

מוריס בן שימול, אחד הגולשים שהשתתף בחילוץ הילדים בחוף באשדוד: "היה נס גדול. שמענו צעקות של האמא מהחוף, ראינו שיש ילדים במערבולת. שמנו 2 ילדים על כל גלשן וניסינו לצאת מהים ואז הגיעו עוד כמה גולשים לעזור לנו. התחלנו לחתור, נשברו עלינו גלים ענקיים אי אפשר היה לצאת. התחלנו להתעייף, בנס עברנו את הגלים וחתרנו לכיוון החוף הנפרד ומשם הצלחנו לצאת. אני גם בטראומה, נחבלתי ברגליים. חילצתי הרבה ילדים בעבר, אבל בחיים לא היה מצב שאני בעצמי הייתי בסכנת חיים בעקבות ניסיונות חילוץ, זה פשוט היה נס. בשנייה האחרונה הצלנו אותם".