הפיגוע בהר חברון: ישראל ליאור, גיסו של הפצוע מהפיגוע, אריה לייב, התייחס היום (שני) למצבו של גיסו וכן מתח ביקורת על הממשלה עקב המתיחות הביטחונית.

הפיגוע בהר חברון: בעמדה הצבאית לא זיהו את הירי, המצוד אחר המחבלים בעיצומו
"דורשים נקמה": במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע בדרום הר חברון

"אני מבקש למסור תנחומים למשפחתה של בת שבע נגרי, הנרצחת, ולכל משפחתה ומשפחת בית חגי היקרה", אמר ליאור בפתח דבריו, "היא אישה מסורה שרוצה לעזור לקהילה. אתמול היא הייתה בקשר עם אחותי כדי להתנדב לשבת קהילה, לסייע ולעזור. אני מבקש מהציבור להתפלל לרפואתו של גיסי היקר, בעל טוב ואבא נהדר לשישה ילדים מתוקים, שיצא לרכוש ספרי לימוד לילדים. מחבל ארור מנצל את כל ההקלות בכבישים שעושים לטובת האויב הערבי על מנת שיוכל להמשיך בשגרת חייו בין פיגוע לפיגוע, ופוגעת בנו המתיישבים פעם אחר פעם".

ישראל ליאור, גיסו של הפצוע מהפיגוע בהר חברון (צילום :פרטי)

"אני רוצה לנצל את הבמה ולפנות לממשלת ישראל ולעומד בראשה, מר בנימין נתניהו: אנחנו לא רוצים לשמוע את המשפט הזה שידינו תשיג את המרצחים. לא כך נלחמים באויב", הוסיף, "אנחנו מחויבים לשנות את תודעת הסכם אוסלו הארור. יש כאן אומה שרוצה לגרש אותנו מנחלת אבותינו, מנסה לפגוע בנו והגיע הזמן להשיב מלחמה. יש לגרש את הרוצח, הסייענים וכל משפחתם המורחבת. יש לאסור עליהם את הגישה לכל כביש שבו הם פגעו בנו".

לאחר מכן אמר: "אנחנו יודעים שגיסי נפצע בגפיים, והגיע בהכרה. הוא היה גיבור אחרי האירוע, וגם אחרי הירי המשיך בנסיעה על מנת להגיע למישהו שיכול לעזור ולדווח. בכוחות על אנושיים הוא תפעל את הרכב תוך כדי שטיפלו בו, ואנחנו בטוחים שהמעשים האלה יעמדו לזכותו והוא יתרפא במהרה".